Učenici trećeg razreda Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo pripremili su projektne zadatke na zadanu temu koje su prezentirali ostalim učenicima u razredu.
„Per aspera ad astra“
Na početku školske godine 2022./2023. nastavnici iz Osnovne škole Ivana Lovrića u Sinju Nena Kekez Grubiša, Jure Poljak i Rozana Ivković-Ćurić osmislili su projekt „Per aspera ad astra“ (Malen ispod zvijezda) kojim su povezali nastavu Geografije, Povijesti, Kemije i Matematike.
Od istoka do juga
Od istoka do juga, Pelješki most povezao je istok i jug, ali i maturante Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo u njihovoj pripremi za državnu maturu.
Iskustvo s ASIO modelom i BUBO platformom za učenje biologije
Tijekom školske godine 2021./2022. učenici IV. a i svih petih razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin te učenici VI. a razreda PŠ Drežnica, sudjelovali su u istraživanju IP-CORONA-2020-12-3798 “Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju” koje je financirala Hrvatska naklada za znanost, a odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
eTwinning projekt “Dječja mašta može svašta”
eTwinning projekt “Dječja mašta može svašta” je međunarodni projekt čije su autorice učiteljice Ivana Bašić iz Osnovne škole Opuzen i Lidija Hatadi iz Osnovne škole Dubrava. U tom međunarodnom projektu sudjelovalo je trideset učitelja, a provodio se cijelu nastavnu godinu u 1. b razredu OŠ Opuzen.
Glazbena umjetnost i vrednovanje digitalnim alatima (prvi dio)
Provedbom Obrazovne reforme – Škole za život, čija je realizacija sustavno započela 2019. godine, svi su nastavni predmeti doživjeli veće ili manje korjenite promjene u vidu organizacije i raspodjele na obvezne i preporučene obrazovne sadržaje.
Vrednovanje kao učenje u strukovnom predmetu
Vrednovanje kao učenje podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja, te razvoj učeničkoga autonomnog i samoreguliranog pristupa učenju. Ono ne rezultira ocjenom, provodi se tijekom učenja i poučavanja, a karakterizira ga vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje.