Učenici 4. razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja iz Zaprešića obilježili su CodeWeek sudjelovanjem u četiri aktivnosti.
![Tjedan programiranja](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/09/shutterstock_439292611.jpg)
Učenici 4. razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja iz Zaprešića obilježili su CodeWeek sudjelovanjem u četiri aktivnosti.
U razdoblju od 17. do 23. listopada 2021. Gimnazija “Coriolan Brediceanu” iz Lugoja u Rumunjskoj bila je domaćin druge mobilnosti u okviru Erasmus+ KA2 projekta školskog partnerstva “Together in Environmental Solutions Learning Activities” (TESLA). Uz školu domaćina, sudjelovali su učenici i nastavnici Tehničke škole, Požega (koordinator) iz Hrvatske, BHAK International Business School Linz, Austrija i Kanepi Gümnaasium, Estonija. Aktivnosti učenja imale su za cilj osvijestiti mlađe naraštaje o potrebi korištenja obnovljivih izvora energije i njihovoj odgovornoj uporabi.
Tjedan cjeloživotnog učenja nacionalna je obrazovna kampanja čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja. Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i ove je godine, od 27. rujna do 3. listopada, organizirala 15. po redu Tjedan cjeloživotnog učenja, nacionalnu obrazovnu kampanju u kojoj se građanima na neposredan, često i neformalan način, prenosi poruka o važnosti obrazovanja i učenja.
Učenici četvrtih razreda Komercijalno-trgovačke škole Split sudjelovali su u školskom projektu “Postani s(a)vjestan građanin” kojim su željeli promovirati odgovornu proizvodnju i potrošnju hrane.
Zašto se ciljevi održivog razvoja trebaju poučavati u svakom vrtiću i školi? Djeca i mladi trebaju učiti o svijetu u kojem žive i trebaju biti aktivni sudionici kako bi bili inspirirani da poduzmu konkretne akcije.
Učenici Druge srednje škole Beli Manastir na satu Politike i gospodarstva u petak, 11. lipnja 2021. godine, zanimanje frizer – kozmetičar u radionici Održivi razvoj stvorili su niz primjera aktivnog građanstva koje namjeravaju koristiti slijedeće školske godine u “Projektu građanin”.
II. osnovna škola Čakovec privodi kraju međunarodni eTwinning projekt “My Water Footprint” kojemu je glavni cilj upoznati učenike s vodnim otiskom i njegovim vrstama, nužnošću zaštite svjetskih vodnih resursa i skretanje pozornosti na klimatske promjene. Projekt “My Water Footprint” prepoznat je od Europske komisije i uz Ivu Naranđu još tri projektne partnerice iz drugih država pozvane su u grupu učitelja koja radi u koaliciji “Obrazovanje za klimu”.
Školski projekt Gimnazije Karlovac “Održivi razvoj kroz odgovornu potrošnju papira“ osmislile su profesorice Snježana Fištrović i Zrinka Tomašković na prijedlog ravnateljice škole Snježane Štranjgar. Osnovni je cilj projekta bio definirati održivu količinu papira kojom bi pokrili potrebe svakodnevnog funkcioniranja škole, ali i razviti svijest učenika o odgovornijoj potrošnji općenito.
ODRAZ-Održivi razvoj zajednice i Life Potential pozivaju nastavnike srednjih škola, predstavnike organizacija civilnog društva, roditelje te ostale zainteresirane dionike na panel raspravu kojom planiraju istražiti i osvijestiti potencijal mladih za održivi razvoj lokalne zajednice.
Projekt “Učeničke akcije u borbi protiv klimatskih promjena – Zelenije sutra”, kojeg je provodila Eko Grupa SSŠBJJ Sinj iz Srednje strukovne škole bana Josipa Jelačića Sinj, plasirao se kao jedan je od finalista za godišnju nagradu “Žuti okvir za održivi razvoj, znanost i obrazovanje”.