Ukoro će se napuniti dva mjeseca otkada su hrvatske škole, poput onih europskih, zatvorile vrata za svoje učenike, zbog virusa koji je neočekivano promijenio našu svakodnevicu. Bojali smo se hoćemo li moći i znati snaći se u virtualnom okruženju, imamo li dovoljno digitalnih kompetencija, kako ćemo vrednovati učenikova postignuća i sl.
Kemija okoliša: vizualizacija organskih i anorganskih kovalentnih spojeva i njihov negativni utjecaj na okoliš
U ovom je tekstu predstavljen način obrade nastavnog sadržaja kovalentna veza po eksperimentalnom programu Škola za život u prvom razredu gimnazije. Nastavni sadržaj obrađen je ilustriranim primjerima i vizualizacijom uz pomoć modela atoma i molekula te aktivnu participaciju učenika uz pomoć metode forum teatar. Tema je odrađena u dva školska sata (blok sat).
Prijave za dubrovačku radionicu „“Otključaj tajne živog svijeta!”
„Otključaj tajne živog svijeta!” projekt je kojim se želi podići svijest djece o važnosti zaštite prirode i okoliša lokalnog područja. Upoznavanjem bioraznolikosti lokalnog staništa djeca će naučiti osnove terenskog rada (kako koristiti ključeve za raspoznavanje vrsta, kako loviti životinje koje nisu zaštićene, naučiti prepoznavati karakteristične biljne i životinjske vrste lokalnog područja) i usvojiti teorijsko znanje o biologiji lokalnog područja (razlika između invazivnih, autohtonih i alohtonih vrsta, upoznavanje sa životnim ciklusima).