U Srednjoj školi Vrbovec nastavnice engleskog jezika Jasna Dobrotić i Anica Fintić odlučile su obilježiti adventsko vrijeme nizom aktivnosti za učenike škole, a djelomično i za nastavnike. U aktivnostima su sudjelovali učenici 1. a, 1. b, 2. a i 2. b razreda (opća gimnazija), 1. f i 2. f razreda (smjer prodavač) te 2. e razreda (smjer kuhar).
Zimska filmska nastava online
Hrvatski filmski savez poziva starije osnovnoškolce, srednjoškolce i njihove nastavnice i nastavnike iz cijele hrvatske da se uključe u zimski ciklus online filmske nastave. Prijave traju do 10. siječnja, a program će se odvijati od 11. do 15. siječnja, u suradnji s produkcijskom kućom Factum.
Istraživanje stavova učenika 3.b razreda OŠ Opuzen i njihovih roditelja za vrijeme nastave na daljinu
Nastava na daljinu za mene je bila pravi izazov. Cilj istraživanja je bio dobiti podatke koji bi olakšali daljnje izvođenje online nastave, ali isto tako i podatke koliko je i u kojem području učenicima u ovom trenutku potrebna podrška kako bi nastavu na daljinu prošli sa što manje štetnih posljedica.
Wakelet – platforma za stvaranje “kolekcija” za nastavu
Učiteljica 2. razreda Osnovne škole Ivan Filipović iz Osijeka otkrila je platformu Wakelet na početku nastave na daljinu i pružila platformi značajno mjestu u poučavanju.
Istraživanje na školskoj razini: Anketa o online nastavi matematike
Kako se online nastava privodi kraju odlučile smo provesti anketu među učenicima osnovne škole Grabrik u Karlovcu kako bismo dobile povratnu informaciju o zadovoljstvu online nastavom Matematike. Njihovo viđenje ovog oblika nastave bitno nam je radi oblikovanja budućih sadržaja. Posebno nas je zanimalo smatraju li poželjnim da se dio nastave Matematike i ubuduće, kad se vratimo u školske klupe, provodi online. Osim toga, zanimalo nas je jesu li poboljšali svoje digitalne kompetencije i hoće li im to biti korisno ubuduće. Anketirani su svi učenici kojima predajemo Matematiku. To su učenici 6. i 8.razreda OŠ Grabrik, njih ukupno 136. Učenici su ispunjavali istovjetne anonimne ankete, međutim zbog razlike u dobi i motivaciji za rad, kao i težini gradiva njihove smo rezultate razdvojile.
Projekt “Proljeće u mojem gradu” u nastavi na daljinu
Razmišljajući o tome kako osmi tjedan nastave na daljinu, ali i naredne tjedne učiniti zanimljivim, a pritom ne preopterećivati učenike, učiteljica Ivana Frančić je učenicima 2. a Osnovne škole Ivan Filipović iz Osijeka osmislila projekt pod nazivom “Proljeće u mojem gradu”.
Virus u službi pomicanja vlastitih granica i promišljanja o okolišu
Ukoro će se napuniti dva mjeseca otkada su hrvatske škole, poput onih europskih, zatvorile vrata za svoje učenike, zbog virusa koji je neočekivano promijenio našu svakodnevicu. Bojali smo se hoćemo li moći i znati snaći se u virtualnom okruženju, imamo li dovoljno digitalnih kompetencija, kako ćemo vrednovati učenikova postignuća i sl.
Kako su se studenti snašli u online nastavi
Izrazito je velika pozornost ovih dana posvećena podršci učiteljima, nastavnicima, učenicima pa i njihovim roditeljima u što kvalitetnijoj provedbi cjelokupnog odgojno-obrazovnog rada u online okruženju, koje je za većinu njih potpuna novina, barem što se tiče primjene u provedbi odgojno-obrazovnog rada.
Upute i savjeti za online nastavu
U jeku vijesti vezanih uz širenje koronavirusa, stručni suradnici pedagozi pružaju podršku učenicima, roditeljima i nastavnicima u kriznim situacijama , ali u skladu s trenutnim okolnostima i u okvirima odgovornog i mogućeg. Tako je i školska pedagoginja u Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji Ruđera Boškovića iz Osijeka pripremila kratke smjernice za rad učenika u virtualnim učionicama, te se nada kako će ih i kolege u drugim školama moći iskoristiti, imajući na umu kako je zdravlje ključna odrednica kvalitete života svakoga pojedinca, ali i uže i šire društvene zajednice.