prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
osnovna škola
Film u korelaciji s međupredmetnim temama

Film u korelaciji s međupredmetnim temama

Film u korelaciji s međupredmetnim temama, autorice Melite Horvatek Forjan, prof., metodički je priručnik za interpretaciju filmova u redovnoj ili izbornoj nastavi, satu razrednog odjela i izvannastavnim aktivnostima.

Obilježavanje Međunarodnog dana točkica

Obilježavanje Međunarodnog dana točkica

Osnovne škole Kneževi Vinogradi i Dobriša Cesarić iz Osijeka zajedno su obilježile Međunarodni dan točkica, inspiriran poznatom knjigom „The Dot“ autora Petera H. Reynoldsa. Ovaj poseban dan, koji slavi kreativnost, samopouzdanje i suradnju, bio je prilika da učenici na različite načine izraze svoju maštu i talente. 

Europski dan jezika u Požegi

Europski dan jezika u Požegi

Učenici OŠ „Vladimir Nazor“ iz Trenkova sudjelovali su na manifestaciji povodom Europskoga dana jezika koja se održala u šetališnoj zoni u Požegi u subotu, 26. rujna 2024. godine.

U novu školsku godinu s eTwinning projektom

U novu školsku godinu s eTwinning projektom

Međunarodni eTwinning projekt „The magic of legends and forgotten dishes / Čarolija legendi i zaboravljenih jela“ suautorski je projekt učiteljice Ljiljane Štanfelj (OŠ „Dobriša Cesarić“ Osijek) i učiteljice Hediye Usdu (Halitpaşa İlkokulu, Erdek, Turska). Projekt započinje od mjeseca rujna 2024. i traje do kraja travnja 2025. godine.

Erasmus mobilnost učenika iz Slovenije

Erasmus mobilnost učenika iz Slovenije

Od 10. do 12. lipnja 2024. godine u Erasmus akreditiranoj OŠ Jagode Truhelke, Osijek (Hrvatska) provedena je Erasmus grupna mobilnost učenika OŠ dr. Janeza Mencingerja, Bohinjska Bistrica (Slovenija) Erasmus+ projekta slovenske škole “Skupaj zmoremo več” (Zajedno možemo više).

Suradničko učenje u e-okruženju

Suradničko učenje u e-okruženju

Višegodišnje iskustvo rada u odgojno-obrazovnim ustanovama kao i činjenica da tehnologija i digitalni 2.0 alati mogu poboljšati poučavanje i učenje međusobno se nadopunjuju. Pravilnim i svrsishodnim korištenjem tehnologija i kontinuiranim cjeloživotnim učenjem učitelji stječu iskustva koja im pomažu u osmišljavanju novih aktivnosti koje povećavaju mogućnost poučavanja i učenja ostalih dionika odgojno-obrazovnog sustava.