U Osnovnoj školi Jurja Dobrile iz Rovinja svake godine lektirna djela nastoje obraditi na kreativan i zanimljiv način. Ove školske godine, učenici 3. c razreda, scenu vjenčanja iz Lovrakovog romana “Vlak u snijegu” preveli su na čakavštinu. Lovrakova djela zauzimaju posebno mjesto u dječjoj književnosti. Ne čudi, stoga, što su novim kurikulumom “Vlak u snijegu” i “Družba Pere Kvržice” i dalje književna djela koje učenici moraju pročitati tijekom svog osnovnoškolskog obrazovanja.
Programiranje i elektronika u 3. razredu
Višegodišnje iskustvo u radu s najmlađima pokazuje kako su aktivnosti u koje je uključena informacijska i komunikacijska tehnologija najviše posjećene i najbolje prihvaćene. To su aktivnosti koje potiču učenike da slobodno i otvoreno iskažu svoju umješnost, maštovitost i domišljatost u radu.
Geometrija kroz igru u razrednoj nastavi
Rijetko koji učenik voli geometriju. Uloga učitelja je da mu je približi na najlakši način i pobudi u njemu želju za razumijevanjem geometrijskih sadržaja.
Dan ružičastih majica u Osnovnoj škola Antun i Stjepan Radić u Gunji
Učenici 3. a i 4. a razreda obilježili su Dan ružičastih majica u suradnji s knjižnicom. Svi učenici došli su u školu obučeni u roza majice. Na početku sata zajedno su odigrali puzzle čije je rješenje bio plakat s riječima: Stop nasilju u školama/Dan ružičastih majica. Učenici su na nakon toga pogledali UNICEF-ovu himnu protiv nasilja pod nazivom “Ne rugaj se!”
Fabularna piramida i “grafitni zid”
Kompozicija književnog djela predstavlja način na koji je to djelo napisano. Vanjskom kompozicijom promatramo tekst i njegove vanjske činjenice, dok unutarnjom kompozicijom dijelimo tekst na pojedine dijelove ovisno o radnji. Upravo je unutarnja kompozicija ono na čemu treba raditi s učenicima kako bismo ih osposobili za što lakše proučavanje sadržaja nekog teksta.
“Smogovci” na majicama
Kako da lektira postane užitak, a ne mučenje? Kreativnim zadacima učenici pristupaju vedrije i zainteresiranije pa im je i takav način interpretacije lektirnih djela zanimljiviji. Osim što nastanu prekrasni dječji radovi, učenici zaista pročitaju djelo.
Portal Medijska pismenost i Osnovna škola Sveti Petar Orehovec pozivaju na okrugli stol o medijskim navikama djece
Iz Osnovne škole Sveti Petar Orehovec prenose poziv portala Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće u kojim pozivaju sve zainteresirane da im se pridruže na online okruglom stolu “Medijske navike učenika osnovnih škola – a što je s digitalnim časopisima za djecu?”.
Osnovna škola Krapinske Toplice i Erasmus+ projekt “We are eco-friendly”
Osnovna škola Krapinske Toplice sudjeluje u provedbi Erasmus+ KA2 projekta “We are eco-friendly” kao partner slovačkoj školi Základná škola Jozefa Cígera Hronského Krupina. Projekt je sufinanciran sredstvima programa Europske unije Erasmus+.
Festival znanosti u Osnovnoj školi Jurja Dobrile u Rovinju
Znanstvenici su baš kao i djeca – vječito znatiželjni, neprestano se pitajući pitanje “Zašto?”. Znatiželja je pokretač novih ideja, novih aktivnosti i novih otkrića, a djeca su po prirodi znatiželjni istraživači i tu njihovu osobinu samo treba poticati i ohrabrivati.
Putovanje kroz vrijeme uz istraživački pristup
Početkom drugog polugodišta u Osnovnoj školi Tučepi odlučili su iskoristiti učeničku prirodnu radoznalost i želju za otkrivanjem svijeta oko sebe kako bi učenici bolje razvili zanimanje za društvene pojave i odnose i kako bi bolje razumjeli svijet koji ih okružuje.