Donosimo vam još jednu poslasticu: dio razgovora s profesorom Henryjem Armandom Girouxom, vodećim teoretičarom u brojnim područjima, uključujući javnu pedagogiju, kulturne studije, studije o mladima, visoko obrazovanje, medijske studije i kritičku teoriju.
Pedagogija Marije Montessori
Maria Montessori postala je 1896. godine prva žena liječnica u Italiji. Godine 1907. otvorila je Dječju kuću (Casa dei Bambini) u kojoj razvija i provodi metodiku rada s djecom s posebnim potrebama. Dva je puta nominirana za Nobelovu nagradu za mir.
Razgovor s Peterom McLarenom: Revolucionarna kritička pedagogija ostvaruje se u hodu
Donosimo vam dio razgovora s vrhunskim stručnjakom na području suvremenog obrazovanja, objavljenog u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije”.
Razgovor s prof. Michaelom Adrianom Petersom: Učenje, kreativna ko(labor)acija i kulture znanja
Nastavljamo s objavom razgovora vođenih s vrhunskim stručnjacima na području suvremenog obrazovanja i objavljenih u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije”.
Učitelj istraživač na području poučavanja bioloških i interdisciplinarnih sadržaja u gimnaziji
Biologija kao znanost i dio STEM područja postaje sve aktualnija i privlačnija današnjim generacijama gimnazijalaca koji u redovnoj nastavi biologije i izbornih predmeta prirodoslovnog područja, usvajaju različita temeljna znanja i praktične vještine koje su važne za bolje razumijevanje čovjeka kao živog bića i njegove okoline.
Pedagogija održivog razvoja u nastavi biologije u 1. razredu gimnazije – primjeri iz prakse
Pojam održivi razvoj u posljednjih se nekoliko godina sve češće spominje u različitoj literaturi, medijima i na društvenim mrežama. Iako je postao pojam za koji smo više manje svi čuli, još uvijek značenje tog pojma mnogi ljudi ne znaju objasniti.