Kreativni studio Zvrk kreće s novom, drugom Ljetnom online radionicom kreativnog pisanja koja će se održati od 15. srpnja do 15. kolovoza, a namijenjena je djeci i mladima od 9 do 18 godina.
Objavljen deveti natječaj Gradske knjižnice Samobor za kratku priču
Gradska knjižnica Samobor raspisala je deveti po redu natječaj za kratku priču i poziva sve hrvatske kratkopričaše da do 1. lipnja 2021. pošalju svoje kratke priče.
Natječaj za naj pismo
“Pišem ti pismo…” natječaj je koji Gradska knjižnica Velika Gorica po jubilarni deseti put raspisuje povodom Svjetskog dana pisanja pisama s ciljem razvijanja pismenosti, ali i podsjećanja na pomalo zaboravljenu, starinsku vještinu pisanja pisama.
Književni susret – mamac za mlade čitatelje
“Obitelj je najtopliji pokrivač kada ti je najhladnije”, rekla je spisateljica Bojana Meandžija učenicima 7. c razreda Osnovne škole Jurja Dobrile na online književnom susretu i zamolila ih da tu rečenicu upamte zauvijek.
Jesenja priča u 5. razredu Osnovne škole Novi Marof
Jesen je godišnje doba koje obiluje plodovima, šarenilom i bojama. Kako bi vrijeme stroge primjene epidemioloških mjera u učionice ipak unijeli i malo šarenila, osmislili su Jesenju priču u 5. razredu u Osnovnoj školi Novi Marof.
Međunarodni e-Twinning projekt „Bookworms in different cultures“ u OŠ „Pavao Belas“
Početkom školske 2019./2020. OŠ „Pavao Belas“ uključila se u projekt „Bookworms in different cultures“ u kojem sudjeluju i škole iz Armenije, Portugala i Turske. U projekt je uključeno i 212 učenika ovih zemalja. Autorice projekta su Zeliha Kuvan i Zehra Metin iz Turske, a koordinatorica projekta u školi je Ivanka Tomić, učiteljica hrvatskoga jezika.
Ciljevi projekta su:
poticanje čitanja i popularizacija knjiga među djecom
poticanje kritičkog čitanja te rasprave o pročitanim knjigama
međusobna razmjena knjiga u razredu
„posvojiti pisca“ iz svoje zemlje i predstaviti ga
osmisliti vlastitu naslovnicu knjige te je ilustrirati
napisati vlastitu priču
pripremiti prezentacije o knjigama iz različitih kultura te ih usporediti s učenicima ostalih europskih zemalja
razvijati i poticati maštu i kreativno stvaralaštvo.
Otvorimo dveri čitanjem, pisanjem, govorenjem i slušanjem
Hrvatski jezik nastavni je predmet koji objedinjuje sve četiri jezične djelatnosti: čitanje, pisanje, govorenje i slušanje. Osim toga važno je integrirati ishode i drugih nastavnih predmeta te međupredmetnih tema kako bi sat bio dinamičan, kreativan, prepun aktivnosti te ispunio ciljeve i ishode predmeta Hrvatski jezik.
Čitanje pod zvijezdama
U ponedjeljak, 23. travnja 2018. godine, u Osnovnoj školi Grabrik Karlovac obilježena je Noć knjige manifestacijom “Čitanja pod zvijezdama“ na temu “Riječi moja, budi široka“. Bilo je to sedmo “Čitanje pod zvijezdama“.
Kako oblikovati tekst da ga lakše čitaju osobe s disleksijom
Svatko je pri čitanju podložan umoru i zamoru očiju. Kada se dugo koncentriramo na neki dio teksta, riječi se mogu zamutiti od umora i naprezanja očiju. To stanje nije dugotrajno, žmirkanjem se može brzo ispraviti, ali umorna osoba često griješi u čitanju.