Za potrebe ovog empirijskog istraživanja izrađen je upitnik sastavljen u MS Formsu. Nastavnici kemije iz Osnovne škole Frana Galovića, Zagreb ispunjavali su anoniman upitnik koji se sastojao od pitanja višestrukog izbora (spol, godine starosti i godine staža) te pitanja sastavljenih od više tvrdnji.
Svjetski dan osoba s Down sindromom/Dan šarenih čarapa
Učenici posebnog razrednog odjela Osnovne škole Fran Franković iz Rijeke i ove godine pridružili su se obilježavanju Dana šarenih čarapa. Na taj dan se nose dvije različite čarape kako bi se proslavila ljudska jedinstvenosti i izrazila podrška osobama s Down sindromom.
Projekt „Škole podrške“ u Sisačko-moslavačkoj županiji
Projekt “Škole podrške”, u suradnji s UNICEF-om, traje od svibnja 2021. do ožujka 2022. godine. Projektom se sustavno podržava, povezuje i stručno educira timove odabranih djelatnika potresom pogođenih škola (između 20 i 30 osnovnih i srednjih škola u Sisačko- moslavačkoj županiji).
Kako se nositi s traumom učenika – smjernice za nastavnike
Pandemija. Lockdown. Potresi. Tri događaja koji su zasigurno obilježili posljednih godinu dana. Tri riječi koje smo najšečće izgovarali i tri riječi koje smo najčešće pretraživali u mrežnim preglednicima i tri riječi kojih smo se možda čak i najviše bojali.
Podržite OŠ Mače u finalu akcije”Zajedno smo jači”
Mala škola iz srca Zagorja, Osnovna škola Mače uspjela je proći dvije selekcije u nagradnom natječaju “Zajedno smo jači” i od ukupno 456 prijavljenih projekata nalazi se među 18 od kojih će devet dobiti novčanu nagradu. Da bismo uspjeli, trebamo i Vaš glas.
Olakšajte djeci stres kraja školske godine
Kraj školske godine donosi glavobolje djeci i roditeljima. Roditelji inzistiraju na pojačanom učenju, a djeca osjećaju pritisak zbog učestalih ispitivanja i pisanja testova u školi i očekivanja roditelja vezana uz školski uspjeh.
Prelazak iz osnovne u srednju školu
Jedan od najvećih izazova tijekom školovanja je prelazak iz osnovne u srednju školu. Vaše je dijete naviklo na relativno malo, sigurno okružje osnovne škole gdje je postalo velika riba u malom jezeru. Odjednom se mora prilagoditi na srednju školu, veći svijet, manje osoban svijet.