U okviru programa Erasmus+ mobilnosti učitelja, pedagoginja i učiteljica posjetile su osnovnu školu u Makedoniji.

U okviru programa Erasmus+ mobilnosti učitelja, pedagoginja i učiteljica posjetile su osnovnu školu u Makedoniji.
U glavnom gradu Grčke, Ateni održan je od 13. do 17. svibnja 2024. tečaj pod nazivom „BYO – STEAM – Build Your Own STEM“. Petodnevnu edukaciju prošle su učiteljice Maja Horvatin i Đurđica Patafta iz Osnovne škole Ljudevita Gaja u Zaprešiću.
Dana 24. svibnja 2024. godine, u Zagrebu je održana radionica Teaching, non tellling: Teaching with questions and process level feedback.
U okviru Erasmus+ projekta učitelji OŠ Jurja Dobrile iz Rovinja su tijekom posjeta osnovnoj školi Charles de Foucauld u Brestu, Francuska, stekli uvid u načine i metode rada francuskih kolega, među ostalim i u CLIL metodu.
U sklopu Erasmus akreditacije, profesorica povijesti i filozofije Željka Winkler, iz Srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića, boravila je u periodu od 26. do 30. kolovoza 2023. godine u Norveškoj.
Posljednjih godina, brz ekonomski, društveni, znanstveni i tehnološki razvoj promijenio je naš način života.
Agencija UN-a za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) upozorila je u svom izvješću da pretjerano oslanjanje na tehnologiju u obrazovanju može biti neproduktivno ili čak štetno ako ometa stjecanje osnovnih vještina poput čitanja.
U današnjem globaliziranom svijetu, sve više nastavnika suočava se s izazovom poučavanja inojezičnih učenika. Inojezični učenici su oni koji dolaze iz različitih jezičnih i kulturnih sredina, te se njihovim nastavnicima nameću dodatni zadaci kako bi pružili adekvatnu i inkluzivnu obrazovnu podršku.
Webinar pod naslovom Upoznajte e-Škole digitalne sadržaje za lakše pripremanje i poučavanje održat će se 21. studenog 2022. od 15 do 16 i 30 sati.
Tijekom školske godine 2021./2022. učenici IV. a i svih petih razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin te učenici VI. a razreda PŠ Drežnica, sudjelovali su u istraživanju IP-CORONA-2020-12-3798 “Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju” koje je financirala Hrvatska naklada za znanost, a odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.