prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
poučavanje
“BYO – STEAM – Build Your Own STEM”

“BYO – STEAM – Build Your Own STEM”

U glavnom gradu Grčke, Ateni održan je od 13. do 17. svibnja 2024. tečaj pod nazivom „BYO – STEAM – Build Your Own STEM“. Petodnevnu edukaciju prošle su učiteljice Maja Horvatin i Đurđica Patafta iz Osnovne škole Ljudevita Gaja u Zaprešiću.

Aktivnost poučavanja u Norveškoj

Aktivnost poučavanja u Norveškoj

U sklopu Erasmus akreditacije, profesorica povijesti i filozofije Željka Winkler, iz Srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića, boravila je u periodu od 26. do 30. kolovoza 2023. godine u Norveškoj.

Prilagodba i podrška – inojezični učenici

Prilagodba i podrška – inojezični učenici

U današnjem globaliziranom svijetu, sve više nastavnika suočava se s izazovom poučavanja inojezičnih učenika. Inojezični učenici su oni koji dolaze iz različitih jezičnih i kulturnih sredina, te se njihovim nastavnicima nameću dodatni zadaci kako bi pružili adekvatnu i inkluzivnu obrazovnu podršku.

Iskustvo s ASIO modelom i BUBO platformom za učenje biologije

Iskustvo s ASIO modelom i BUBO platformom za učenje biologije

Tijekom školske godine 2021./2022. učenici  IV. a  i svih petih razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin te učenici VI. a razreda PŠ Drežnica, sudjelovali su u istraživanju IP-CORONA-2020-12-3798 “Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju” koje je financirala Hrvatska naklada za znanost, a odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.

e-Škole scenariji poučavanja kao podrška nastavnicima u primjeni inovativnih ideja (prvi dio)

e-Škole scenariji poučavanja kao podrška nastavnicima u primjeni inovativnih ideja (prvi dio)

Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski?