Dramski odgoj je oblik učenja i poučavanja s pomoću iskustva učenika. Dramske metode potiču suradničko i iskustveno učenje jer djeca bolje uče ono što dožive i iskuse.
Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ (drugi dio)
U prvom su dijelu teksta Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ opisane temeljne značajke procesa i prve dvije grupe pitanja. „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.
Kako govor tijela može poboljšati poučavanje i učenje
Učitelji veći dio svog dana provode stojeći pred publikom – pritom kritičnom – i ključno je kako će učenicima prezentirati sadržaje. Većina se učitelja u svom poučavanju oslanja na svoj glas i sadržaj onoga što govore, kako bi pomogli djeci u učenju. Međutim, vrlo je važno što učitelji rade rukama i izrazima lica prilikom poučavanja.
Dodijeljene Europske nagrade za inovativno poučavanje EITA
U organizaciji Agencije za mobilnost i programe Europske unije u ponedjeljak 18. listopada u virtualnom formatu održan je 8. Info dan mreža i inicijativa „Kvalitetno profesionalno usmjeravanje i savjetovanje – Put ka uspješnoj karijeri“.
Nešto staro i nešto novo ili kako o poslovicama učiti na suvremen način
Jednostavni epski usmeni oblici poput zagonetke, vica ili poslovice često su zanemareno jezično bogatstvo hrvatskoga jezika i nedovoljno iskorišten metodički potencijal u nastavi Hrvatskoga jezika. I dalje važećim Nastavnim programom za Hrvatski jezik (trogodišnji program) poslovice se obrađuju u sklopu teme Epika – jednostavni epski oblici.
Uspješan početak KA 229 Erasmus+ projekta History and effects on today’s youth (HEY)
U razdoblju od 2. do 6. prosinca 2019. godine škola Ban Josip Jelačić iz Zaprešića bila je domaćin prve mobilnosti u sklopu KA 229 Erasmus+ projekta History and effects on today's youth (HEY). Bila je to prilika za sastanak nastavnika iz uključenih zemalja partnera na projektu (Norveška, Grčka, Cipar, Španjolska) koji je imao za cilj upoznati gostujuće nastavnike s turbulentnom poviješću Hrvatske te predstaviti nove metode poučavanja u nastavi povijesti.
10 pravila poučavanja u 21. stoljeću
Desetljećima smo predviđali tehnološku revoluciju. Ona se konačno dogodila prije pet godina, čime je primjena tehnologija postala standardom. Iznenada visokoškolsko obrazovanje više nema monopol nad kreiranjem znanja i njegovom distribucijom. Pozitivno gledajući, cijela kultura postaje izvorom učenja, tehnologija poprima sve humanije lice, a obrazovanje postaje sve važnije.
PUP – Priručnik za učenje i poučavanje
U novoobjavljenom digitalnom materijalu PUP – Priručnik za učenje i poučavanje nalaze se i sadržaji koji će biti zanimljivi stručnim suradnicima. PUP sadrži primjere i predloške različitih instrumenata za vrednovanje napredovanja učenika i učinaka nastave te samovrednovanje; za prikupljanje, obradu i analizu podataka; za izvješćivanje i predstavljanje urađenog.