prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
povijest
Integrirani sat povijesti i matematike

Integrirani sat povijesti i matematike

Učenici 6. razreda Osnovne škole Matija Gubec iz Čeminca su na integriranom satu povijesti i matematike izrađivali podloške za čaše i ogrlice u skladu s tradicionalnim mađarskim simbolima i bojama.

Kako su Egipćani čuvali mumije

Kako su Egipćani čuvali mumije

Mumija je naročito preparirano i sačuvano tijelo mrtvaca. Riječ “mumija” dolazi iz arapskog jezika i znači “tijelo sačuvano pomoću voska ili katrana”. Ali, zbog čega su Egipćani željeli sačuvati tijelo mrtvaca? Zbog toga što su vjerovali u život poslije smrti.

Integrirani sat povijesti i matematike

Nastava povijesti na daljinu

Učenici Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace tijekom nastave povijesti na daljinu prikupljanju radove za koje će dobiti ocjene. Kontinuiranim radom na različitim zadatcima stječu različite vještine i znanja, uče istraživati, primjenjivati znanje, upotrebljavati različite digitalne alate i pokazuju svoju kreativnost, a i ozbiljan pristup radu.

Izumiranje špiljskog medvjeda

Izumiranje špiljskog medvjeda

Dolazak ljudskih predaka u Europu prije otprilike 40000 godina poklopio se s izumiranjem špiljskog medvjeda, otkrili su znanstvenici a prenosi BBC. Novi dokazi pokazuju da su ljudi lovili tu vrstu i istjerali je iz špilja te da je tako počelo izumiranje špiljskog medvjeda.

 

Integrirani sat povijesti i matematike

Kamena priča

Učenici petih razreda Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace ostali su nemalo iznenađeni kad su kao glavni “alat” i motiv školske godine 2018./2019. u nastavi povijesti dobili KAMEN. Tijekom godine kroz redovnu, terensku i izvanučioničnu nastavu, učenici su izrađivali različite predmete, natpise, igre i posjetili razna mjesta poput muzeja i arheološkog nalazišta, a kao središnja je tema uvijek bio kamen.  

Integrirani sat povijesti i matematike

Život i smrt dinosaura (drugi dio)

Iz rane krede datiraju fosilni nalazi jednog od najbolje proučenih rodova dinosaura – Iguanodona. Njegovi su ostaci pronađeni u Sjevernoj Americi, Europi i Aziji te nam govore kako je ovaj rod bio jedan od najuspješnijih rodova dinosaura uopće.

Integrirani sat povijesti i matematike

Školska uniforma – povijest, prednosti i mane

Prije nego što zakoračimo u povijest školskih uniformi i spomenemo sve prednosti, ali i mane ovog odjevnog predmeta potrebno je definirati što on uopće jest. Pojam „školska uniforma“ odnosi se na odjeću koju nose učenici ne samo osnovnih i srednjih škola diljem svijeta, nego i ostalih obrazovnih ustanova. Tri su kriterija koja određenu odjevnu kombinaciju čine uniformom: a) na njoj se nalazi školski grb, b) potvrđuje legitimitet određene obrazovne institucije i c) potiskuje individualnost.

Integrirani sat povijesti i matematike

E-knjige (prvi dio)

Povijest knjige stara je više od 7 000 godina. U tome vremenu knjiga je mijenjala svoj oblik, ovisno o materijalu od kojeg je izrađivana te o načinu pisanja i umnožavanja tog materijala. Prije 45 godina u Illinoisu „rođena“ je e-knjiga kada je Michael Hart prepisao Deklaracije nezavisnosti koja nije bila zaštićena autorskim pravima, želeći je poslati e-mailom. Sustav je odbacio tu operaciju kako ga tolika količina podataka ne bi srušila. No, Hart je smislio rješenje. Korisnicima je ponudio preuzimanje Deklaracije. Američka Deklaracija nezavisnosti tako je postala prva svjetska e-knjiga.

Integrirani sat povijesti i matematike

Vještice (drugi dio)

Progone vještica najčešće povezujemo sa srednjim vijekom, no takva je predodžba prilično pogrešna. Početke velikih progona vještica treba, naime smjestiti u vrijeme koje se obično smatra početkom Novog vijeka tj. u 15. i 16. stoljeće.

Integrirani sat povijesti i matematike

Povijest igara u Osnovnoj školi Drenje

Učenici predmetne nastavne Osnovne škole Drenje, s učiteljicom povijesti Zlaticom Dumančić donijeli su svoje paučinom prekrivene igračke u učionicu povijesti i pokrenuli igru. Projektom „Igračke kroz odrastanje“ približili su se i osjetili ljepotu igranja, ispričali svoje priče, naveli godine te otkrili da nisu odrasli. Samo pokušavaju oponašati odrasle, a zaboravljaju da se odrasta učenjem, a ne oponašanjem. Fotografije s izložbe moguće je pogledati ovdje.