prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
pozitvna iskustva
Prva godina cjelodnevne škole

Prva godina cjelodnevne škole

Cjelodnevna je škola oblik obrazovanja koji u Hrvatskoj polako postaje sve prisutniji. Ovaj sustav, koji omogućuje učenicima da provode sedam do osam sati dnevno u školi, ima svoje prednosti i izazove. Kao što je pokazala prva godina primjene ovog modela u Osnovnoj školi “Vladimir Nazor” Trenkovo, cjelodnevna škola nudi različite mogućnosti kako za učenike, tako i za učitelje i roditelje, a u nastavku ćedetaljnije razmotriti pozitivne i negativne strane ovog modela.

Arhimedova konstanta kroz igru u matematici

Arhimedova konstanta kroz igru u matematici

Učenici 7. a razreda Osnovne škole „Ljubo Babić“ u Jastrebarskom 14. 3. 2024. odradili su  projektni zadatak „Dan broja π“. U projektu učenici su se dobro zabavili, razvili kreativne sposobnosti, a uz sve navedeno saznali da se broj Pi pojavljuje u mnogim matematičkim i znanstvenim kontekstima: geometriji, statistici, fizici.

Dječja kreativnost u matematici

Dječja kreativnost u matematici

Učenici 8. a razreda Osnovne škole “Ljubo Babić” u Jastrebarskom nakon obrade nastavne cjeline Kvadriranje, korjenovanje, potenciranje odradili su projektni zadatak “Izrada kalendara za 2021.godinu”. Osim izrade plakata postupak vrednovanja također je bio bitan element koji je upotpunio zadaću ovog projektnog tipa i dao joj potrebnu ozbiljnost. U projektu učenici su se dobro zabavili, razvili sposobnost vrednovanja i najvažnije utvrdili naučene sadržaje.

Nova školska godina je stigla

Nova školska godina je stigla

Prvi dan škole je vjerojatno jedan od najstresnijih dana u životu jednog školarca, ali i njegovih roditelja. Neki kreću u prvi razred osnovne škole po prvi puta u životu, susreću se s novim prijateljima, učiteljicama i učiteljima, novim iskustvima i obavezama, ali i novim načinom procjenjivanja njihovog znanja i zalaganja.