Cjelodnevna je škola oblik obrazovanja koji u Hrvatskoj polako postaje sve prisutniji. Ovaj sustav, koji omogućuje učenicima da provode sedam do osam sati dnevno u školi, ima svoje prednosti i izazove. Kao što je pokazala prva godina primjene ovog modela u Osnovnoj školi “Vladimir Nazor” Trenkovo, cjelodnevna škola nudi različite mogućnosti kako za učenike, tako i za učitelje i roditelje, a u nastavku ćedetaljnije razmotriti pozitivne i negativne strane ovog modela.
Arhimedova konstanta kroz igru u matematici
Učenici 7. a razreda Osnovne škole „Ljubo Babić“ u Jastrebarskom 14. 3. 2024. odradili su projektni zadatak „Dan broja π“. U projektu učenici su se dobro zabavili, razvili kreativne sposobnosti, a uz sve navedeno saznali da se broj Pi pojavljuje u mnogim matematičkim i znanstvenim kontekstima: geometriji, statistici, fizici.
Otključavanje prilika: iskustvo vodećeg učitelja iz Hrvatske tijekom Europskog tjedna programiranja
S bogatim nizom aktivnosti koji se protežu tijekom cijele godine, Europski tjedan programiranja, koji se ove godine održao od 7. do 22. listopada, predstavlja lokalnu inicijativu čiji je cilj učiniti da programiranje i digitalna pismenost budu dostupni svima.
Erasmus+ projekt “Don’t be a Bully, be a Buddy!”
Osnovna škola Pantovčak je u listopadu 2021. godine imala prvu mobilnost u Francuskoj u sklopu Erasmus projekta “Don’t be a Bully, be a Buddy!”.
Pozitivne poruke u filmovima potiču pozitivno ponašanje
Filmovi, televizijski programi ili video igre s pozitivnim porukama pozitivno utječu na ponašanje, pokazalo je istraživanje koje su vodili znanstvenici s Iowa State University u nekoliko različitih država među kojima i u Hrvatskoj.
Dječja kreativnost u matematici
Učenici 8. a razreda Osnovne škole “Ljubo Babić” u Jastrebarskom nakon obrade nastavne cjeline Kvadriranje, korjenovanje, potenciranje odradili su projektni zadatak “Izrada kalendara za 2021.godinu”. Osim izrade plakata postupak vrednovanja također je bio bitan element koji je upotpunio zadaću ovog projektnog tipa i dao joj potrebnu ozbiljnost. U projektu učenici su se dobro zabavili, razvili sposobnost vrednovanja i najvažnije utvrdili naučene sadržaje.
Nova školska godina je stigla
Prvi dan škole je vjerojatno jedan od najstresnijih dana u životu jednog školarca, ali i njegovih roditelja. Neki kreću u prvi razred osnovne škole po prvi puta u životu, susreću se s novim prijateljima, učiteljicama i učiteljima, novim iskustvima i obavezama, ali i novim načinom procjenjivanja njihovog znanja i zalaganja.