Učenici 4. a razreda Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” Gunja zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović i knjižničarkom Anitom Tufekčić obilježili su Svjetski dan animiranog filma gledanjem i analizom filma “Surogat”.
Predstavljanje zbirke “Kratke priče o Domovinskom ratu iz pera srednjoškolaca”
Povodom obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja i 26. obljetnice VRO Oluja, Ministarstvo hrvatskih branitelja predstavit će zbirku “Kratke priče o Domovinskom ratu iz pera srednjoškolaca”.
Priče iz “stare skule”
Učenici razredne nastave Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova posjetili su otočić Vrnik te odradili školski sat u “staroj skuli” učeći na način kako su njihovi vršnjaci učili prije 60 i više godina.
Izvanredna priča! iz Školskog muzeja
Na Međunarodni dan muzeja, 18. svibnja, Hrvatski školski muzej objavio je prvu priču „Izvanredne izložbe!“ – Izvanredna priča o Vilmici.
Noć knjige u 1. a razredu u Osnovnoj školi Antun i Stjepan Radić u Gunji
Na radionici “Ljekarnik Miško i izrada lijekova od malih kutijica” sudjelovali su učenici 1. a razreda, koji su tom prilikom napravili razrednu ljekarnu.
Novi Erasmus+ KA229 projekt II. osnovne škole Čakovec
U II. osnovnoj školi Čakovec u započela je provedba Erasmus+ KA229 projekta, pod nazivom “Stories Bring Us Closer”, koji će se provoditi dvije školske godine.
Važnost slušanja dječjih priča
Djeca uvijek imaju nešto važno za ispričati. Ponekada samo imaju potrebu podijeliti događaj iz svog života ili žele ispričati priču koju su zamislili. Često puta u trenutku svog žara za pričanjem priče bivaju zaustavljeni iz različitih razloga. Nezainteresiranost i nedostatak vremena jedni su od glavnih čimbenika zbog kojeg djeca teško pronalaze način kako ispričati svoju priču. Pričanje priča jednako je bitno koliko u učionici toliko i u samoj obitelji. Usvajanje procesa aktivnog slušanja dječjih priča uvelike može pozitivno utjecati na djetetov razvoj i način komuniciranja.