Nastava matematike i fizike u srednjim školama suočava se s brojnim izazovima koji utječu na kvalitetu obrazovanja i motivaciju učenika. Ovi izazovi ne samo da otežavaju proces učenja, već mogu dovesti do negativnog stava učenika prema ovim predmetima.
Ogledni primjer prilagodbe metoda i aktivnosti za učenike s teškoćama disleksije
Na početku školske godine, školski psiholog upućuje nastavnike na učenike s poteškoćama. Većina učenika Komercijalno-trgovačke škole Split s individualziranim pristupom ima poremećaj disleksije. Disleksija je jedan od najčešćih specifičnih poremećaja učenja. Mnoga su istraživanja posvećena pronalaženju tehnika koje bi osobama s disleksijom olakšale čitanje i pisanje. Nastavnicu je uputilo na pronalaženje rješenja za vrednovanje naučenog pisanim putem kod učenika sa poteškoćama disleksije, a koje bi se primjenilo i na cijeli razred.
Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)
Novom se kurikularnom reformom u nastavu uvodi i stavlja naglasak na individualizirani pristup svakom učeniku. Individualizirani se pristup uvelike razlikuje od individualnog rada kojeg učenik samostalno izvršava u učionici za vrijeme nastave. Ovakvim se pristupom očekuju i odgojno-obrazovni ishodi koji će učiteljima, učenicima ali i roditeljima pružiti objektivniji uvid u ono što se od učenika očekuje, njegovo znanje, sposobnosti ali i područja koja trebaju veću pozornost.