prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
projekt
Tijelo kao instrument

Tijelo kao instrument

Ove školske godine u Osnovnoj školi Siniše Glavaševića u Vukovaru knjižničarka i učiteljica Jasna Panza osmislile su školski projekt pod nazivom “Tjeloglazba u storytellingu” s ciljem povezivanja tjelesne glazbe s pričanjem priča, a edukatori koji će nas voditi kroz cijeli proces su Ana Vrbaški i Marko Dinjaški voditelji udruge Otvoreni krug u Novom Sadu.

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 2. dio

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 2. dio

Nastavak projektnih aktivnosti u cjelogodišnjem eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 2” s nestrpljenjem su dočekali učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik i učenici 2. a Osnovne škole Split 3 iz Splita. Suvremene metode poučavanja uz primjenu digitalnih alata u nastavi pravi su izazov za trećaše i drugaše dviju partnerskih splitskih škola.

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

Učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik i učenici 2. a Osnovne škole Split 3 iz Splita ove školske godine sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 2”. Projekt je trajao cijelu školsku godinu obogaćen brojnim raznovrsnim aktivnostima koje su integrirane u suvremene nastavne kurikulume i međupredmetne teme.

Dječja kreativnost u matematici

Dječja kreativnost u matematici

Učenici 8. a razreda Osnovne škole “Ljubo Babić” u Jastrebarskom nakon obrade nastavne cjeline Kvadriranje, korjenovanje, potenciranje odradili su projektni zadatak “Izrada kalendara za 2021.godinu”. Osim izrade plakata postupak vrednovanja također je bio bitan element koji je upotpunio zadaću ovog projektnog tipa i dao joj potrebnu ozbiljnost. U projektu učenici su se dobro zabavili, razvili sposobnost vrednovanja i najvažnije utvrdili naučene sadržaje.