Agencija za elektroničke medije u suradnji s regulatorima i javnim obrazovnim ustanovama iz još šest zemalja Europske unije radi na razvoju interaktivnog digitalnog alata za evaluaciju razine medijske pismenosti učenika srednjih škola i poboljšanje njihova medijskog obrazovanja.
Učenje u prirodi
Učenici razredne nastave Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi kako bi upoznali djelatnosti ljudi u proljeće.
U prometu
Učenici prvog razreda Osnovne škole Novi Marof, Područne škole Remetinec, zajedno s učiteljicom provode razredni projekt “U prometu”.
Uz obljetnicu rođenja Mate Lovraka – adaptacija scene vjenčanja na čakavštini
U Osnovnoj školi Jurja Dobrile iz Rovinja svake godine lektirna djela nastoje obraditi na kreativan i zanimljiv način. Ove školske godine, učenici 3. c razreda, scenu vjenčanja iz Lovrakovog romana “Vlak u snijegu” preveli su na čakavštinu. Lovrakova djela zauzimaju posebno mjesto u dječjoj književnosti. Ne čudi, stoga, što su novim kurikulumom “Vlak u snijegu” i “Družba Pere Kvržice” i dalje književna djela koje učenici moraju pročitati tijekom svog osnovnoškolskog obrazovanja.
Pi u boji
Učenici Obrtno tehničke škole i Zdravstvene škole u Splitu obilježili su Dan broja π videokonferencijom tijekom koje su prezentirali radove.
Erasmus+ u Osnovnoj školi braće Radića, Bračević
Osnaživanje digitalnih vještina učitelja i učenika u Osnovnoj školi braće Radića, Bračević provodi se stalnim međunarodnim stručnim usavršavanjima. Usavršavanja su ostvarili sudjelovanjem u projektima koji su sufinancirani programom Erasmus+, a u praksi su ih ove godine primijenili i za organizaciju virtualne Noći muzeja.
Projekt “I moj glas je bitan!”
Učenici Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar sudjelovali su u edukaciji mladih birača koju Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske provodi u sklopu projekta “I moj glas je bitan”.
eTwinning projekt “Pristupačnost digitalne tehnologije osobama s posebnim potrebama”
eTwinning projekt pod nazivom “Pristupačnost digitalne tehnologije osobama s posebnim potrebama” pokrenut je da bi omogućio povezivanje vukovarskih gimnazijalaca s učenicima Tehničke škole Karlovac, a s ciljem upoznavanja specifičnosti života osoba s posebnim potrebama.
Povežimo matematiku i ekologiju pomoću zadataka više kognitivne razine
Učenici 8. b razreda Osnovne škole Matija Gubec iz Čeminca su na satu matematike povezali matematiku i ekologiju izrađujući kućice za ptice, pod vodstvom učiteljice matematike i mentorice u Centru tehničke kulture Čeminac Jasmine Alilović.
Programi poticanja čitanja u gunjanskoj školskoj knjižnici
Knjiga možda više nema status kao nekada, međutim u svim razvijenim zemljama ona i dalje uživa najveći ugled u kulturi i njezina se vrijednost, zahvaljujući naporima, angažmanu i trudu ljubitelja knjige i čitanja, još uvijek čuva. Društvo treba biti svjesno da su razvijene čitateljske navike važan faktor koji govori o razvijenosti pojedine zemlje. Zato: Čitajmo da ne ostanemo bez riječi.