U suvremenom svijetu prisutna je kriza odgoja, a društvena kriza započinje na individualnom i zahvaća obitelj, pa se širi dalje. U svijetu je, pored ostalih, prisutna ekološka kriza i kriza humanizma. Kriza je potreba pojedinca i društva i usmjerava na preispitivanje vlastite savjesti i odgovornosti.
Europske oznake kvalitete za 4. b Osnovne škole Opuzen
Učenici 4. b razreda Osnovne škole Opuzen zajedno s učiteljicom Ivanom Bašić dugi niz godina sudjeluju u eTwinning projektima. Da su uspješni u realizaciji, potvrđuju i dobivene nacionalne i europske oznake kvalitete rada na projektima.
Projekt “Širimo dobru priču” u Osnovnoj školi Koprivnički Ivanec
Usprkos uvjetima koji su u ovoj školskoj godini donijeli veliku ozbiljnost, ali i odgovornost za sebe i sve one s kojima provodimo puno zajedničkoga vremena, u protekla je tri tjedna u učionicama trećih, četvrtih i petih razreda bilo razloga i za učenje i proširivanje novih spoznaja o toleranciji, prihvaćanju različitosti i pravilnoj komunikaciji prema osobama s invaliditetom.
Dobitnici Europske oznake kvalitete za rad na projektu o virtualnoj stvarnosti
Učenici Trgovačke i komercijalne škole ,,Davor Milas'' iz Osijeka, koja s ponosom nosi titulu eTwinning škole, u prošloj su školskoj godini sudjelovali u još jednom eTwinning projektu pod vodstvom školske eTwinning koordinatorice i nastavnice engleskog i njemačkog jezika Marinele Boras.
U novu školsku godinu s 10 Erasmus+ KA2 međunarodnih partnerstava
Najveća i najstarija međimurska škola, jedna je od vodećih škola u Hrvatskoj s obzirom na broj međunarodnih partnerstava financiranih sredstvima Europske komisije iz programa Erasmus+. Nova školska godina u I. osnovnoj školi Čakovec započela je bogatim Erasmus+ portfolijem s šest uspješno završenih Erasmus+ KA2 međunarodonih strateških partnerstava i deset aktivnih međunarodonih strateških partnerstava Erasmus+ KA2 koje vode tri koordinatorice: Helena Slamek, Ivana Ružić i Ela Vujnović.
Osnovna škola Molve u Erasmus+ projektu “R.I.V.E.R.S.”
Nastavljajući dobru praksu provođenja međunarodnih projekata, Osnovna škola Molve dobila je odobrenje za novi Erasmus+ projekt. Zemlje partneri su: Litva, Slovačka, Portugal, Grčka, Hrvatska i Bugarska kao zemlja koordinator. Planirano je da projekt traje dvije godine, počevši od 01. rujna 2020. godine.
“Razglednica moga zavičaja”
“Razglednica moga zavičaja” eTwinning je projekt koji je proveden prošle školske godine, a čiji je autor učiteljica Sandra Vuk. Učenici tadašnjeg 3.a razreda Osnovne škole prof. Filip Lukas Kaštel Stari, pridružili su se projektu.
Novi Erasmus+ KA229 projekt II. osnovne škole Čakovec
U II. osnovnoj školi Čakovec u započela je provedba Erasmus+ KA229 projekta, pod nazivom “Stories Bring Us Closer”, koji će se provoditi dvije školske godine.
Predstavljanje projekta @visejezicnostussbjj
Dvogodišnji projekt pod nazivom “@visejezicnostussbjj” je projekt koji provodimo tzv. metodom “blended learning”, a po prvi put je predstavljen na stručnom skupu „Nastava na daljinu – skupa znamo više!“ u Samoboru 25. rujna 2019. godine.
Odobren projektni prijedlog pod nazivom “Centar za osobni rast i razvoj: Biti drugačiji!”
Osnovnoj školi Podmurvice iz Rijeke odobren je projektni prijedlog iz programa Erasmum+ KA1, za područje odgoja i općeg obrazovanja pod nazivom “Centar za osobni rast i razvoj: Biti drugačiji!” unutar tri bodovno najbolje rangirana projektna prijedloga. Ovim projektom Škola nastavlja s Centrom za osobni rast i razvoj kao nadogradnjom prethodnih Erasmus+ KA1 projekata (“Usudi se misliti”, “Vjetar u leđa”).