Mnogi ljudi na spomen riječi „projekt“ odmah podignu barijere, imajući na umu predodžbu dodatnog rada. Međutim dodatni rad ne mora nužno biti opterećenje, nego, dapače, zadovoljstvo. Govoreći konkretno u slučaju osnovne škole kraljice Jelene iz Solina, može se osvrnuti na Erasmus + projekte koji se u školi uspješno provodi već treću godinu zaredom.
Nastavljamo s Erasmus+ projektima
Osnovna škola kraljice Jelene i ove školske godine nastavila je praksu sudjelovanja u Erasmus+ projektima. Nakon dva uspješno odrađena projekta, Once Upon an Island i Mystery of History priključili su se i projektu Exploring Storytelling Through Nature.
Članovi Erasmus tima OŠ Nikole Hribara u Makedoniji
Osnovna škola Nikole Hribara drugu mobilnost Erasmus+ projekta “Our Culture – European Heritage“ održala je kod partnera OOU Straso Pinđur u Karbincima, u Makedoniji od 13. do 18. listopada 2019. godine. Osim učenika i učitelja OŠ Nikole Hriubara, sudjelovali su i učenici i učitelji iz Italije.
Trening nastavnika novog Erasmus+ projekta Srednje škole Bedekovčina
Od 23. – 26. 10. 2019. Srednja škola Bedekovčina ugostila je 16 nastavnika iz Španjolske, Rumunjske, Italije i Portugala. Nastavnici su predstavnici partnerskih škola novog dvogodišnjeg Erasmus+ projekta pod nazivom „Guide the Guide!“ koji je započeo početkom nove školske godine.
Erasmus+ timovi projekta „Mali novinari danas – odgovorni građani sutra“ učili kako pokrenuti digitalne školske listove
Tiskani dječji časopisi imaju sve manje čitatelja među učenicima u njihovim školama, potvrdili su to učitelji iz 5 zemalja, sudionici prve razmjene održane u sklopu Erasmus+ projekta „Mali novinari danas – odgovorni građani sutra“ („Young journalists of today – responsible digital citizens of tomorrow“).
Spomenuti projekt okuplja škole iz Hrvatske, Rumunjske, Sjeverne Makedonije, Srbije i Španjolske, a prva razmjena održana je prošli tjedan (od 21. do 25. 10.) u organizaciji domaćina i koordinatora projekta – OŠ Sveti Petar Orehovec.
Učenici i profesori I. gimnazije Osijek u sklopu Erasmus+ KA 2 projekta na 3. mobilnosti u Grčkoj
I. gimnazija Osijek koordinator je međunarodnog projekta Erasmus+ KA2 „CULTURAL HERITAGE AS A CATALYST OF CREATIVE ENTREPRENEURSHIP“ koji traje, od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza 2020. godine. Uz Hrvatsku, u projektu sudjeluju škole iz Grčke (4th Geniko Lykeio Zografou), Švedske (Gudmundrå skola), Portugala (Agrupamento de Escolas de Santa Maria da Feira), i Španjolske (IES PUÇOL).
Čak dva ERASMUS+ projekta
Osnovna škola Belica mala je brojem učenika, ali velika i bogata projektima i aktivnostima, znatiželjnim i zainteresiranim učenicima te kreativnim i angažiranim učiteljima. Da je tome tako svjedoči i sudjelovanje u čak dva Erasmus+ projekta: prvi pod nazivom Back to nature i drugi Only sky is the limit for open hearts – solidarity for equality.
Projekt “Ein Koffer voller Märchen reist durch Europa”
Osnovna škola Janka Laskovara, Pregrada sudjeluje u Erasmus projektu “Ein Koffer voller Märchen reist durch Europa” od 1. rujna 2017. godine. Projekt obuhvaća osam zemalja Europe. Zemlja koordinator je Njemačka, a zemlje partneri su Poljska, Slovačka, Finska, Danska, Turska, Grčka i Hrvatska.
Gimnazija Velika Gorica i Erasmus+ se vole
Potreba za cjeloživotnim učenjem i kontinuiranim stručnim usavršavanjem nastavnog i nenastavnog osoblja Gimnazije Velika Gorica inicirala je planiranje Erasmus+ KA 101 projekta “Jačanje kapaciteta za digitalno zrelu i inkluzivnu školu”. Projekt smo proveli u školskoj godini 2018./2019. Ranije iskustvo iz projekata KA1 „Osnaživanje Tima za kvalitetu i uvođenje europske dimenzije u školski kurikulum“(2014./2015.) i KA2 „White Rose“ (2017.-2019.) u okviru programa Erasmus+ ukazalo nam je na važnost daljnjeg strateškog planiranja i identificiranja prioriteta u razvojnom planu Škole.
Erasmus + KA2 “Games for learning Science” LTTA u našoj školi
U Zagrebu, od 13. do 18. listopada 2019. godine, Osnovna škola Frana Galovića iz Zagreba partner je u Erasmus + KA2 projektu pod nazivom „Games for learning Science“ (GFLS). Projekt se odvija u periodu od rujna 2018. godine do kolovoza 2020. godine, a glavni je cilj igrama učenicima približiti znanost i olakšati usvajanje znanja iz STEM područja. Partnerske škole su iz Španjolske, koja je ujedno koordinatorska zemlja i Grčke, Češke i Latvije.