U I. gimnaziji Osijek privodi se kraju još jedan Erasmus+ projekt koji je trajao dvije godine, a tema je projekta bila razvoj vještina zapošljivosti.
![Završetak još jednog Erasmus+ projekta](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2019/12/default-image.jpg)
U I. gimnaziji Osijek privodi se kraju još jedan Erasmus+ projekt koji je trajao dvije godine, a tema je projekta bila razvoj vještina zapošljivosti.
Dvadeset učenika Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, zajedno s profesoricama fizike Mirtom Lulić i Spomenkom Hardi, sudjelovali su na Ljetnom znanstvenom kampu u Osijeku, od 26. lipnja do 6. srpnja 2018. godine. U kampu je sudjelovalo ukupno 54 učenika i šest nastavnika fizike iz triju škola koje surađuju na projektu Phys – Me – Unaprjeđenje obrazovnog sustava u predmetnom području fizike u općem i strukovnom srednjoškolskom obrazovanju. Nositelj je projekta Elektrotehnička i prometna škola Osijek, a Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo i Valeria Koch Schulzentrum iz Pečuha su partneri u tom projektu.
Što je pismenost? Koje su vrste i značaj pismenosti? Iskustva i primjeri dobre prakse u međunarodnom projektu razvoja ekološke i digitalne pismenosti učenika, učitelja i lokalne zajednice.
U sklopu pilot projekta CRISS, od 2. do 5. srpnja 2018. godine, održana je ljetna škola u gradu Citta di Castello u Italiji. Domaćin ljetne škole bila je Fondazione Hallgarten-Franchetti Centro Studi Villa Montesca, a u aktivnostima škole sudjelovali su partneri projekta te učitelji iz osnovnih i srednjih škola iz Španjolske, Rumunjske, Grčke, Švedske i Hrvatske.
Razvoj poduzetništva i financijske pismenosti učenika u osnovnoškolskom obrazovanju temeljni je cilj međunarodnog projekta Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action kojem je glavni koordinator I. Osnovna škola Čakovec, a partneri OŠ Vežica iz Rijeke, Masarykova zakladni skola a materska skola Velka Bystrice iz Velka Bystrice (Češka), Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil iz Baiaoa (Portugal), Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu iz Istanbula (Turska) i Istituto Comprensivo Carducci Paolillo iz Cerignole (Italija).
S početkom školske godine 2017./2018., Privatna gimnazija i ekonomsko-informatička škola Futura uključila se u Erasmus+ projekt „Teaching for Tomorrow: Flipped Learning“ koji razvija i promiče ideju obrnutog učenja – svladavanja teorije kod kuće, praktične primjene naučenog u školi.
Ove je školske godine Osnovna škola „Antun Gustav Matoš“ Vinkovci prvi put uključena u Erasmus+ projekt koji je dio Erasmus+ programa Ključne aktivnosti 2 (suradnja među školama za inovacije i razmjenu dobre prakse).
Ove je školske godine Osnovna škola „Antun Gustav Matoš“ Vinkovci prvi put uključena u Erasmus+ projekt koji je dio Erasmus+ programa Ključne aktivnosti 2 (suradnja među školama za inovacije i razmjenu dobre prakse).
Ove je školske godine Osnovna škola „Antun Gustav Matoš“ Vinkovci prvi put uključena u Erasmus+ projekt koji je dio Erasmus+ programa Ključne aktivnosti 2 (suradnja među školama za inovacije i razmjenu dobre prakse). Financira se bespovratnim sredstvima EU, traje dvije godine, a provedbu prati Agencija za mobilnost i programe EU. U projekt su uključeni svi učenici i učitelji ostvarujući ciljeve projekta u okviru kurikuluma, nastavnog plana i programa, tema iz GOO, sadržaja ZO i suradnje s roditeljima.
Iako već godinu dana provode Erasmus+ projekt „Migrations“, učenici i učitelji Osnovne škole Ivana Mažuranića ohrabrili su se započeti još jedan. Prošle su školske godine ispunili projektnu prijavu s kolegama iz Francuske, Rumunjske, Grčke, Italije i Finske, te je projekt prijavila francuska škola svojoj nacionalnoj agenciji koja je projekt ocijenila kvalitetnim i odobrila njegovu provedbu. Projekt je nazvan „Ambassadors for peace“, financira ga Europska unija kroz Erasmus+ program, a u Hrvatskoj provedbu projekta nadzire i sudionicima pomaže Agencija za mobilnost i programe EU.