prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
projekt
Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja u školskoj godini 2017./2018. provodi pilot-projekt pod nazivom „Vanjsko vrednovanje osnovnih škola i gimnazija“. Pozivaju se zainteresirani kandidati koji žele sudjelovati u pilot-projektu da se prijave za članove mreže „kritičkih prijatelja” škola. Kritički će prijatelji škola u sklopu projekta pružati podršku školama u pripremama za vanjsko vrednovanje svoga rada.

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Put do umjetnosti kroz prijateljstvo

U kolovozu 2017. godine Osnovna škola Otona Ivekovića i šest partnerskih europskih škola završavaju dvogodišnji Erasmus + projekt „VEAC: Values, the Essence of an Active Citizen“. Glavni koordinator je Kuusalu Keskkool iz Estonije, a partneri iz Italije, Norveške, Poljske, Portugala, Turske i Hrvatske. Projekt se bavi promišljanjem vrijednosti kao temelja života pa i školovanja. Kroz projekt su se tražili putovi podizanja kvalitete rada u školi da bi se preveniralo rano napuštanje školovanja i razvijao pozitivan odnos učenika prema školi.

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Projektni susret u Ilindenu u Makedoniji

U sklopu međunarodnog projekta “Most prijateljstva: Ilinden – Rešetari” Osnovna škola Goce Delčev iz Ilindena bila je domaćin učenicima i kolegama iz Osnovne škole Ante Starčevića iz Rešetara.

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Europska dimenzija u kurikulumu seoske škole

Osnovna škola Molve ponovno je uspješno aplicirala na natječaj Erasmus+ te u sklopu KA1 – ključne aktivnosti, provodi svoj projekt pod nazivom „Europska dimenzija u kurikulumu seoske škole“ koji će trajati u školskoj godini 2016./17. i postati dio školskog Razvojnog plana. Projektnu su ideju pokrenule učiteljice Mirjana Kelemin i Marija Halaček, potaknute dobrim iskustvima nakon dvogodišnjeg Comenius projekta.

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Kontakt seminar u Krakowu

Grad na rijeci Visli, kojeg krasi prekrasan dvorac Wawel, u listopadu je ugostio 59 učitelja, profesora i odgajatelja iz osam europskih zemalja. Organizatori seminara su bili: eTwinning,  Poljski NSS, Organizacija za razvoj obrazovanja i Erasmus+, a tema edukacije je bila “Kako poboljšati kvalitetu eTwinning projekata?“.  Seminar je bio namijenjen naprednim korisnicima eTwinninga, a krajnji cilj bio je osmisliti projekt, prijaviti ga, implementirajući stečeno znanje.

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Erasmus projekt “Migrations” u OŠ Ivana Mažuranića

Osnovna je škola Ivana Mažuranića (Vinkovci) od ove školske godine jedna od osam partnerskih škola u projektu Migrations. Ostali su partneri škole iz Buzaua (Rumunjska), Volsa (Austrija), Hilpoltsteina (Njemačka), Stockholma (Švedska), Palerma (Italija), Igualade (Španjolska) i Canakkalea (Turska). Projekt će se baviti problematikom migracija nekad i sad, njihovim uzrocima i posljedicama.

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Izvanastavne aktivnosti iz fizike u 1. gimnaziji Split

Ministarstvo znanosti i obrazovanja raspisalo je „Poziv za financiranje projekata u okviru izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola u području rada s darovitim učenicima“ u školskoj godini 2015./2016. 1. gimnazija Split na ovaj je Poziv prijavila projekt pod nazivom „Eksperiment i projekt u fizici“. Između zaprimljenih je prijava povjerenstvo Ministarstva znanosti i obrazovanja izabralo projekt 1. gimnazije i odobrilo financijska sredstva za njegovu provedbu. Cilj je projekta pružiti mogućnost darovitim i zainteresiranim učenicima da eksperimentima i projektnim zadacima, a upotrebom informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pobliže upoznaju fiziku i fizikalne procesa s kojima se susreću u svakodnevnom životu.

 

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Završna konferencija projekta „Matematika između realnog i virtualnog“

Završna je konferencija projekta „Matematika između realnog i virtualnog“ održana 10. listopada 2016. godine u hotelu Westin u Zagrebu. Glavni je cilj projekta bilo osuvremeniti pristup poučavanju matematike novim kurikulumom za fakultativnu nastavu i razviti kapacitete za njegovu provedbu. Projekt je trajao godinu dana, a realiziran je uz potporu Europske unije iz Europskog socijalnog fonda i Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala u ukupnom iznosu od 1 016 019 kuna. Projekt je inicirala zagrebačka XV. gimnazija, u suradnji s XII. gimnazijom iz Zagreba, gimnazijom Matije Antuna Reljkovića iz Vinkovaca i gimnazijom Josipa Slavenskog Čakovec. 

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

OŠ T. Goričanca Mala Subotica: Posjet Latviji u okviru Erasmus + projekta

Učitelji i učenici pet različitih škola iz pet različitih zemalja – Austrija, Češka, Hrvatska, Latvija i Mađarska, provode projekt „Schule draußen – Lernen außerhalb des Klassenzimmers“ u okviru programa Erasmus+ financiranog iz fondova Europske unije. Projekt ima za cilj smjestiti dio nastave izvan okvira školske učionice i time nadopuniti iskustvo učenika s jedne strane, a s druge strane promovirati zdrav odnos prema okolišu u kojem živimo. Sastavni dio tog projekta su i aktivnosti učenja i mobilnost učenika u sljedeće zemlje prema projektu: Latvija, Mađarska i Hrvatska. 

Prijava za članove mreže „kritičkih prijatelja“ škola

Aktivnosti projekta “Edit Fizika”

Osnovna škola „Ivan Kozarac“ iz Nijemaca i Osnovna škola „Matija Gubec“ iz Jarmine tijekom 2015./2016. godine sudjeluju u projektu „EDIT Fizika“. Suradnja dviju škola ostvarena je na prijedlog učitelja fizike Tomislava Tuškana i Tonija Šarića, osnivača Udruge ljubitelja filma „RARE“ iz Vinkovaca. Nositelj projekta je Udruga ljubitelja filma „RARE“ koja za navedeni projekt ima dobivenu potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.