prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
projekti
Ekonomska škola Požega na prvom sastanku Erasmus+ projekta YES: The Earth u turskom gradu Samsun

Ekonomska škola Požega na prvom sastanku Erasmus+ projekta YES: The Earth u turskom gradu Samsun

YES: The Earth projekt je programa mobilnosti Erasmus+ u kojem sudjeluje i Ekonomska škola Požega, zajedno s još pet škola iz turske, Latvije, Rumunjske, Italije i Grčke. Projekt ima za cilj poticanje i razvijanje učeničke kreativnosti, potencijala i inovacija koristeći eksperimentalne pristupe s ciljem osvješćivanja i poduzimanja mjera u vezi s izazovima održivosti te kako bi poboljšali svoja poduzetnička znanja i vještine. 

 

Ekonomska škola Požega na prvom sastanku Erasmus+ projekta YES: The Earth u turskom gradu Samsun

OŠ Strahoninec postala eTwinning školom

Na natječaju za eTwinning škole koji je bio objavljen 2017. godine, Osnovna škola Strahoninec prijavila se i prošla dva kruga prijave i opsežnu anketu o svome radu. Od travnja 2018. godine postala je eTwinning školom uz ostalih 39 škola u Hrvatskoj, odnosno ukupno 1211 škola u Europi na period do 2019. godine. 

 

 

Ekonomska škola Požega na prvom sastanku Erasmus+ projekta YES: The Earth u turskom gradu Samsun

Održan European Comenius Cleaning Week

U sklopu Comenius projekta “European Resource Seekers”, učenici Zagrebačke umjetničke gimnazije pod vodstvom nastavnika Danijela Mateškovića i koordinatorice projekta Vande Koludrović, sudjelovali su u “Tjednu čišćenja” koji se odvijao od 11. do 15. ožujka 2013. godine.

 

Ekonomska škola Požega na prvom sastanku Erasmus+ projekta YES: The Earth u turskom gradu Samsun

Projektno učenje

Projektno učenje pomaže učenicima u razvijanju vještina važnih u društvu znanja u kojem je naglasak na korištenju tehnologije. Projektno učenje jest metoda poučavanja u kojoj se učenici angažiraju u kontinuiranom, suradničkom istraživanju. Projektno učenje razlikuje se od istraživačkoga upravo zato što je suradnja među učenicima temeljna komponenta.