Osnovne škole dviju susjednih država udružile su svoje snage u realizaciji eTwinning projekta “Emocionalna inteligencija kod učenika OŠ”. Tako su učiteljica Azra Salihović iz Petnaeste osnovne škole iz Šatorovića pored Brčkog u Bosni i Hercegovini i pedagoginja Sanja Matić iz OŠ kraljice Jelene iz Solina u Republici Hrvatskoj, odlučile zajedno s učenicima raditi na projektnim aktivnostima na temu empatije.
eSafety first (of all)
Učenici Osnovne škole Hugo Badalić iz Slavonskog Broda i ove su se godine pridružili obilježavanju Dana sigurnijeg interneta.
Projekt “Prirodica, naša ljekarica”
“Prirodica, naša ljekarica” naziv je projekta koji će do kraja tekuće školske godine u Osnovnoj školi Koprivnički Ivanec provoditi učenici i razrednice 3. i 6. a razreda, a predstavljen je javnosti i partnerima u utorak, 31. siječnja 2023. godine.
Erasmus projekt “Krea(k)tivnost suvremenog učenja”
Osnovna škola Jagode Truhelke iz Osijeka aplicirala je novi Erasmus+ projekt koji se odnosi na stručna usavršavanja(KA1), koji je započeo u srpnju 2022., a trajat će do kraja 2023. godine. Projekt nosi naziv “Krea(k)tivnost suvremenog učenja”, a cilj mu je dobivanje novih kompetencija aktivnog učenja na otvorenom, razvoj fine motorike i kreativnosti, jačanje mentalnog zdravlja i razvoj digitalnih kompetencija.
Projekti međupredmetne teme Održivi razvoj
Održivi razvoj promovira se različitim nacionalnim i globalnim kampanjama u koje je primjereno uklopiti projektni rad učenika u okviru istoimene međupredmetne teme. Tijekom rujna obilježava se, primjerice, Europski tjedan održivog razvoja povodom kojeg su se u Osnovnoj školi Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin provele dvije zanimljive projektne aktivnosti s učenicima svih sedmih i prvih razreda.
Projekt “Glagoljica priča priču”
Osnovna škola Mate Balote Buje provodi tijekom godine niz školskih projekata, jedan od njih je i “Glagoljica priča priču”. Projekt je nastao suradnjom učiteljica Nataše Bezić i Barbare Ćaleta Markežić te njihovih učenika, polaznika likovne radionice i glagoljične izvannastavne aktivnosti.
Tehnologija u službi očuvanja i promoviranja kulturne baštine – Vukovarski vodotoranj
Projekt vukovarskih gimnazijalaca “Tehnologija u službi očuvanja i promoviranja kulturne baštine – Vukovarski vodotoranj” osvojio je treće mjesto na kreativnom natječaju Junior Engineer Academy.
Veseli završetak cjelogodišnjeg eTwinning projekta “Čakavica u srcu”
U mjesecu svibnju učenici 3. a Osnovne škole Split 3 i 4. c razreda Osnovne škole Trstenik odradili su brojne zanimljive aktivnosti u sklopu eTwinning projekta “Čakavica u srcu”. Tema mjeseca bila je predstavljanje svoga mjesta kroz pjesmu, literarni, likovni i dramski izričaj.
Odzvanja naš ČA
Učenici dviju splitskih osnovnih škola, Osnovne škole Split 3 i Osnovne škole Trstenik, iz trećeg i četvrtog razreda pod vodstvom učiteljica, koje su ujedno i autorice projekta, zdušno su prionuli poslu i realizirali sve postavljene zadatke.
Uspjesi na literarnim i likovnim natječajima u sklopu eTwinning projekta „Čakavica u srcu“
Voditeljice projekta Jagoda Čopac iz Osnovne škole Trstenik i Sandra Podrug iz Osnovne škole Split 3 izuzetno su zadovoljne uspjesima svojih učenika na literarnim i likovnim natječajima koje su realizirali u ovom projektu.