prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
razgovor
Svjetski dan čitanja naglas uz priču „Ptić vrtlarić“

Svjetski dan čitanja naglas uz priču „Ptić vrtlarić“

Učenici 4. a razreda OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja na poseban su način obilježili Svjetski dan čitanja naglas! Ova je radionica rezultat suradnje školske knjižničarke dr. sc. Anite Tufekčić i učiteljice Jasminke Hot, koje su učenicima pružile jedno divno i edukativno iskustvo.

Debatne vještine

Debatne vještine

Svakodnevno se u komunikaciji nađemo u situaciji u kojoj trebamo iznijeti i argumentirati svoje mišljenje. No koliko ga zaista dobro znamo izreći, potkrijepiti argumentima ili utemeljeno raspravljati o nekoj temi?

Razvijanje socijalnih vještina kod djece

Razvijanje socijalnih vještina kod djece

Roditeljima je važno da su njihova djeca voljena i prihvaćena od strane vršnjaka. Ako primijete da se njihovo dijete ne slaže dobro s vršnjacima ili da uopće ne pokazuje interes za druženjem s njima, postaju zabrinuti. Djeci su potrebni vršnjaci jer tada, u odnosima s njima, djeca doživljavaju svoja najveća zadovoljstva.

Kako se nositi sa strahom

Kako se nositi sa strahom

Strah je emocija koja nas, uz mnoge druge prati kroz život. Kako prevladati strah, koje su tehnike osnaživanja, sve je to zanimalo učenike trećih razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja iz Nove Gradiške.

Glagoljica, pismo koje ne damo zaboravu

Glagoljica, pismo koje ne damo zaboravu

Na nastavi Hrvatskoga jezika do prvog razreda srednje škole učenici su često i na različite načine učili o glagoljici. I ovaj susret s glagoljicom naglašava njenu ulogu u razvoju kulturnog i nacionalnog identiteta uopće.

 

Glagoljica, pismo koje ne damo zaboravu

Debatne vještine

Svakodnevno se u komunikaciji nađemo u situaciji u kojoj trebamo iznijeti i argumentirati svoje mišljenje. No koliko ga zaista dobro znamo izreći, potkrijepiti argumentima ili utemeljeno raspravljati o nekoj temi?