Osnovna škola Antuna Augustinčića iz Zaprešića obilježila je u Dane Erasmusa predavanjem za građanstvo “Kako (pre)živjeti s darovitim djetetom”.

Osnovna škola Antuna Augustinčića iz Zaprešića obilježila je u Dane Erasmusa predavanjem za građanstvo “Kako (pre)živjeti s darovitim djetetom”.
Na djetetovoj je samostalnosti potrebno raditi od najranije dobi. U početku dijete pokazuje da je samostalno u pospremanju igračaka, svoje sobe ili kutka za igranje, odlaganja suđa u sudoper i dr. Dijete također pokazuje samostalnost u prihvaćanju i provođenju pravila koja su uspostavljena između njega i roditelja te na taj način gradi svoju samostalnost, ali i povjerenje roditelja.
Lexie je aplikacija za čitanje i učenje na mobilnim uređajima i računalima koja olakšava čitanje i razumijevanje napisanog teksta. Iako je Lexie prvenstveno namijenjena učenicima s disleksijom i teškoćama čitanja, aplikacija je dizajnirana tako da ugodno iskustvo čitanja pruža svim korisnicima, pomaže i roditeljima, učiteljima te logopedima.
U e-Dnevniku za učenike i roditelje je napravljena nadogradnja kojom je omogućen ispis potvrda o statusu školovanja za učenike osnovnih i srednjih škola.
Je li više slobodnog vremena tijekom ljetnih mjeseci i za vas i vašu djecu značilo više gledanja televizije, igranja videoigara i surfanja internetom? Čak i ako se inače dosljedno držite pravila o tome koliko vremena u danu djeca smiju provesti uz medije, možda ste, kao i mnogi drugi roditelji, preko ljeta bili popustljiviji.
Vaš je malac postao školarac i na red su počele stizati prve lektire. Iako se veselite povratku u djetinjstvo i ponovnom čitanju omiljenih Andersenovih bajki, njemu baš i nije do čitanja. Radije bi satima vježbao matematiku ili izrezivao kolaž nego prolistao bilo kakvu slikovnicu ili knjigu.
Roditeljska ljubav i pažnja u ranom djetinjstvu utječu na volumen mozga djeteta, zaključak je studije objavljene još davne 2012. godine. Slikovno je dokazano kako trogodišnje dijete željno ljubavi ima manji mozak od onog djeteta koje je okruženog pažnjom i podrškom roditelja.
Kada školarac provodi sate za radnim stolom, a ocjene su osrednje ili loše, u mnogim se obiteljima pale alarmi. Zašto rezultat izostaje? Kako đaku pomoći? Treba li ga dodatno disciplinirati i tjerati da uči više? “Ljubav prema knjizi, čitanju i učenju nešto je što se razvija od malih nogu. Postoji mnogo načina kako se to može postići.
U OŠ “Matija Gubec“, Čeminac i PŠ Kozarac povodom Dana sigurnijeg internetu provedena je anketa o načinu korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije i interneta. Anketu su osmislile i provele učiteljica informatike Jelena Miočević i učiteljica razredne nastave Željka Krizmanić. Cilj ankete bio je saznati navike korištenja računalom i internetom u slobodno vrijeme, utjecaj interneta na zdravlje i ocjene učenika te prepoznati problem sigurnosti na internetu.
S vremena na vrijeme u javnosti se pojavi priča o djeci koju je život primorao brinuti se o bolesnim roditeljima, bakama i djedovima – djeci iz tišine. Njihova požrtvovnost, zrelost te ponajprije odgovornost zadivljuju čitatelje. Međutim, svjesnost o djeci koja su na sebe preuzela teške životne terete još uvijek je mala, gotovo nevidljivo primjetna. Baš poput njih. U tišini pokušavaju balansirati između obveza u obitelji i školski. Mladi njegovatelji, djeca koja više nisu djeca.