Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sakcinskog bila je domaćin prvog međunarodnog sastanka Erasmus+ KA229 “Green Energy Saves the Earth” projekta.
Erasmus+ projekt “Problem based learning – real life approach”
Ekonomsko-birotehnička škola prošloga je tjedna (od 25. do 29. listopada 2021. godine) bila domaćin mobilnosti učenika i nastavnika iz Njemačke, Italije i Portugala u okviru Erasmus+ KA2 projekta “Problem based learning – real life approach”.
Učenička zadruga Ban i projekt “Banov brk”
Školska godina 2020./2021. započela je kreativno za Srednju školu Ban Josip Jelačić zahvaljujući Učeničkoj zadruzi Ban i to sve zbog jednog brka. Zadrugari UZ Ban osmislili su novi projekt – “Banov brk” kojemu je cilj poticati učenike različitih sekcija UZBan, a time i različitih obrazovnih profila na kreativnu interpretaciju lokalne baštine – najprepoznatljivijeg obilježja bana Josipa Jelačića koji je bio poznati stanovnik grada Zaprešića.
Izvješće o provedenom savjetovanju – Zakon o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju školu
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Izvješće o provedenom savjetovanju te je time završen proces savjetovanja sa zainteresiranom javnošću o obrascu prethodne procjene za Zakon o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju školu.
Jesenski radovi u vrtu Industrijsko-obrtničke škole Virovitica
Trebamo voditi računa o tome da već kod sasvim male djece počnemo razvijati ljubav prema prirodi. Jedan od načina da to učinimo je da djecu od malih nogu angažiramo kao pomoć u vrtu. Za mnoge je rad u vrtu jedna od aktivnosti koje najbolje opuštaju jer ovaj rad pomaže u smanjenju razine kortizola, tzv. hormona stresa.
Poduzetništvo kao ključna kompetencija u projektu “Entrepreneurship for Life”
Prema Europskom kompetencijskom okviru (EC, 2004.), poduzetništvo je jedna od osam temeljnih kompetencija za 21. stoljeće, uz komuniciranje na materinskom i stranom jeziku, matematičke, znanstvene i tehnološke kompetencije, digitalne kompetencije, učenje kako učiti, socijalne i građanske kompetencije te kulturnu svijest i izražavanje. Poduzetništvo u obrazovnom sustavu ne podrazumijeva kako podučiti i pripremiti učenike da samostalno pokrenu vlastiti posao, već da nauče poduzetnički promišljati i uspješnije voditi vlastiti život.
Čitanje nas oplemenjuje
Povodom Mjeseca hrvatske knjige učenici 2. M razreda Tehničke škole Virovitica raspravljali su o čitanju.
Od sličice do pričice
Kao i svi profesori, tako je i profesorica fizike iz Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo razmišljala o učenicima i na ljetovanju. Snimila je par fotografija i osmislila projekt “Od sličice do pričice”. Cilj projekta bio je razvoj prirodoznanstvene pismenosti i razvijanje suradničkih vještina.
“Znanje je u modi!” – primjer iz prakse
Cilj projekta bio je obavljanje ljetne stručne prakse učenika drugih i trećih razreda, smjer hotelijersko-turistički tehničar, na odgovarajućim radnim mjestima za njihovo odabrano zanimanje kako bi stekli nove vještine u radu na hotelskoj recepciji i turističkoj agenciji.
Dani Erasmusa: Kako su putovanja oblikovala Erasmusa Rotterdamskog?
U Srednjoj školi Ban Josip Jelačić ove su godine Dane Erasmusa obilježili prezentacijom projektnih rezultata kojima su odgovorili na pitanje “Kako su putovanja oblikovala Erasmusa Rotterdamskog?” prema kojem se i cijeli program za obrazovanje i suradnje Europske unije i zove.