prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
srednjoškolci
Vrijedni poklon bonovi za uspješne učenike i mentore

Vrijedni poklon bonovi za uspješne učenike i mentore

Učenike osnovnih i srednjih škola iz Zagrebačke županije, njih 215 koji su na državnim natjecanjima u školskoj godini 2021./2022. osvojili jedno od prva tri mjesta na predmetnim, umjetničkim i sportskim natjecanjima te njihovih 103 mentora u sljedećih nekoliko dana u školama čeka iznenađenje iz Zagrebačke županije – poklon bonovi u protuvrijednosti od 133 eura, 93 eura i 66 eura.

Poziv učenicima osnovnih i srednjih škola za videonajave knjiga

Poziv učenicima osnovnih i srednjih škola za videonajave knjiga

Nakon dva uspješno provedena natječaja za izradu učeničkih radova – video najava književnog djela po izboru, na koji se odazvao veliki broj škola i učenika iz svih krajeva Hrvatske s više od pet stotina prijava, Ministarstvo kulture i medija u skladu s Akcijskim planom Nacionalne strategije poticanja čitanja objavljuje novi Javni poziv osnovnim i srednjim školama za videonajave knjiga – učeničke radove.

Program koji srednjoškolce uči kako biti svoj u virtualnom okruženju

Program koji srednjoškolce uči kako biti svoj u virtualnom okruženju

Projekt “BITI SVOJ – Biti u ravnoteži u virtualnom i medijskom okruženju“, koji Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet provodi uz financijsku podršku Agencije za elektroničke medije, svojim općim ciljem usmjeren je izgradnji zdrave slike o sebi srednjoškolaca u virtualnom medijskom prostoru te osnaživanju njihovih socijalno-emocionalnih kompetencija kao ključnih u kontekstu modernoga doba.

Kako učiti uspješnije

Kako učiti uspješnije

Konačno ste se uspjeli „odlijepiti“ od zanimljivog filma, interneta ili društva i uzetli knjigu u ruke. Što dalje? Svi imaju svoje metode učenja pa tako i vi. No, neke metode su se pokazale uspješnije od drugih.