prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
stručno usavršavanje
Stručno usavršavanje učitelja informatike u Tehnoparku Celje

Poziv za prijavu na stručno usavršavanje “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje”

Seminar “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” provodi se u Hrvatskoj od 1999. godine i u njega je do sada bilo uključeno više od 2000 učitelja/ica sa svih obrazovnih razina. O njegovoj kvaliteti i svrsishodnosti govore mnogi učitelji/ce koji uspješno primjenjuju filozofiju projekta u svojoj nastavi, ali i veliki broj napisanih školskih udžbenika u kojima su prezentirane metode i tehnike projekta.

London je uvijek sjajna ideja!

London je uvijek sjajna ideja!

Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika (HUPE) je u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje tijekom proljetnih praznika organiziralo stručno usavršavanje u Londonu za 28 nastavnica engleskog jezika iz Hrvatske.

Učiteljice Osnovne škole Nikole Hribara na stručnom usavršavanju

Učiteljice Osnovne škole Nikole Hribara na stručnom usavršavanju

U sklopu trajanja Erasmus+ projekta “Teaching for the Future” u kojem se učitelji usavršavaju u raznim suvremenim metodama i tehnikama poučavanja kako bi povećali kvalitetu učenja i poučavanja, tijekom veljače 2022. godine dvije učiteljice iz škole su sudjelovale na međunarodnim tečajevima u Dublinu, Irska.

Novi Erasmus+ projekt Gimnazije Velika Gorica – „Meke vještine za školu 21. stoljeća“

Novi Erasmus+ projekt Gimnazije Velika Gorica – „Meke vještine za školu 21. stoljeća“

Uspješno obrazovanje u modernoj školi usmjereno je na učenička postignuća i kompetencije koje je potrebno steći tijekom formalnog obrazovanja kao temelj za nastavak obrazovanja, konkurentnost na tržištu rada i osviještenost o potrebi cjeloživotnog obrazovanja bez obzira kojom se profesijom bavili u budućnosti. Globalne promjene u društvu i njihova brza dinamika dovode do potrebe cjeloživotnog učenja i redefiniranja ključnih kompetencija nastavnika i učenika.