Seminar “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” provodi se u Hrvatskoj od 1999. godine i u njega je do sada bilo uključeno više od 2000 učitelja/ica sa svih obrazovnih razina. O njegovoj kvaliteti i svrsishodnosti govore mnogi učitelji/ce koji uspješno primjenjuju filozofiju projekta u svojoj nastavi, ali i veliki broj napisanih školskih udžbenika u kojima su prezentirane metode i tehnike projekta.
London je uvijek sjajna ideja!
Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika (HUPE) je u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje tijekom proljetnih praznika organiziralo stručno usavršavanje u Londonu za 28 nastavnica engleskog jezika iz Hrvatske.
Učiteljice Osnovne škole Nikole Hribara na stručnom usavršavanju
U sklopu trajanja Erasmus+ projekta “Teaching for the Future” u kojem se učitelji usavršavaju u raznim suvremenim metodama i tehnikama poučavanja kako bi povećali kvalitetu učenja i poučavanja, tijekom veljače 2022. godine dvije učiteljice iz škole su sudjelovale na međunarodnim tečajevima u Dublinu, Irska.
Supporting Multilingual Classrooms – stručno usavršavanje u suradnji s Europskim centrom za moderne jezike Vijeća Europe
U suradnji Agencije za odgoj i obrazovanje i Europskog centra za moderne jezike Vijeća Europe (ECML), 25. i 26. studenoga 2021. godine, održat će se dvodnevna radionica Supporting Multilingual Classrooms.
Edukacija za nastavnike zaprešićkog kraja u Srednjoj školi Ban Josip Jelačić
Grad Zaprešić u suorganizaciji s Udrugom za cjeloživotno obrazovanje Panta rei i Srednjom školom Ban Josip Jelačić, organizirali su stručno usavršavanje za nastavnike zaprešićkog kraja eTwinning – kako i zašto?. Dvodnevna edukacija za tridesetak nastavnika realizirana je 24. i 25. kolovoza u prostorima Srednje škole Ban Josip Jelačić.
Psihosocijalna podrška učenicima u kriznim situacijama – webinar za učitelje i nastavnike
Ministarstvo znanosti i obrazovanja i Agencija za odgoj i obrazovanje u suradnji s Društvom za psihološku pomoć organiziraju webinar Psihosocijalna podrška u kriznim situacijama, koji će se održati online u petak, 15. siječnja 2021. godine.
Novi Erasmus+ projekt Gimnazije Velika Gorica – „Meke vještine za školu 21. stoljeća“
Uspješno obrazovanje u modernoj školi usmjereno je na učenička postignuća i kompetencije koje je potrebno steći tijekom formalnog obrazovanja kao temelj za nastavak obrazovanja, konkurentnost na tržištu rada i osviještenost o potrebi cjeloživotnog obrazovanja bez obzira kojom se profesijom bavili u budućnosti. Globalne promjene u društvu i njihova brza dinamika dovode do potrebe cjeloživotnog učenja i redefiniranja ključnih kompetencija nastavnika i učenika.
Gimnazija Velika Gorica i Erasmus+ se vole
Potreba za cjeloživotnim učenjem i kontinuiranim stručnim usavršavanjem nastavnog i nenastavnog osoblja Gimnazije Velika Gorica inicirala je planiranje Erasmus+ KA 101 projekta “Jačanje kapaciteta za digitalno zrelu i inkluzivnu školu”. Projekt smo proveli u školskoj godini 2018./2019. Ranije iskustvo iz projekata KA1 „Osnaživanje Tima za kvalitetu i uvođenje europske dimenzije u školski kurikulum“(2014./2015.) i KA2 „White Rose“ (2017.-2019.) u okviru programa Erasmus+ ukazalo nam je na važnost daljnjeg strateškog planiranja i identificiranja prioriteta u razvojnom planu Škole.
Edukacija “How are you, teacher?“
U kolovozu 2019. godine učiteljica Jasna Bartolović Rimac iz OŠ Pantovčak boravila je na edukaciji u sklopu Erasmus KA1 projekta “Resourceful school“. Cilj edukacije “How are you, teacher?“ u finskom gradiiću Ouluu je bio kako jednostavnim, i nažalost zaboravljenim, načinima smanjiti stres kod učitelja.
Stručno usavršavanje o primjeni metode coachinga u obrazovanju
Riječ je o projektu u okviru programa ERASMUS+ pod nazivom “Projekti mobilnosti u području općeg obrazovanja i obrazovanja odraslih“. Ključna aktivnost 1 namijenjena je ostvarivanju mobilnosti zaposlenika odgojno-obrazovnih ustanova u svrhu usavršavanja znanja, vještina i kompetencija potrebnih za obavljanje posla u svojim matičnim ustanovama. Odabrali smo aktivnost pod nazivom „Osposobljavanje osoblja“ koja može trajati od dva dana do dva mjeseca, konkretnije „sudjelovanje u strukturiranim tečajevima i ostalim oblicima osposobljavanja u inozemstvu“.
Ivana Čale, profesorica mentorica engleskog jezika, voditeljica i koordinatorica projekta osmislila je idejni prijedlog pod nazivom „Creative and interactive teaching“. U samoj prijavi projekta navela je glavne poteškoće OŠ Žitnjak s kojima se susrećemo, a to su: niska motivacija učenika za učenje, slaba akademska postignuća, rano napuštanje školovanja, često nasilno ponašanje učenika. Budući da smo svjesni svoje odgovornosti kao nastavnika i važnosti cjeloživotnog učenja, stručnog usavršavanja i moderniziranja nastave spremno smo krenuli u projekt „Creative and interactive teaching“. Teme projekta, kao što se može zaključiti iz naslova, povezane su sa kreativnim metodama poučavanja i upotrebom modernih tehnologija u nastavi.
Prema detaljnim uputama Agencije za mobilnost i projekte Europske unije (AMPEU) na stranicama www.schooleducationgateway.eu odabrala sam tečaj pod nazivom „Vitamin C Boosts Education! Coaching-The nonformal education method to bring out the best from your learners“. Moje stručno usavršavanje održavalo se na Malti, od 27. 09. do 05. 10. 2015. godine u organizaciji institucije “DOMINOU ASSOCIATION” iz Rumunjske. Riječ je o 54 sata stručnog usavršavanja.