Učenici 5. razreda Osnovne škole Molve s učiteljicom Hrvatskoga jezika Mirelom Paša na zanimljiv su način obradili lektiru “Koko u Parizu” Ivana Kušana.
![Sati lektire su veselje](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/06/shutterstock_31268446.jpg)
Učenici 5. razreda Osnovne škole Molve s učiteljicom Hrvatskoga jezika Mirelom Paša na zanimljiv su način obradili lektiru “Koko u Parizu” Ivana Kušana.
Učenici Tehničke škole Virovitica su u suradnji s Gradskim muzejom naučili nove i zanimljive vještine.
Od 2016. godine Osnovna škola “Antun i Stjepan Radić” Gunja provodi projekt u području obrazovanja darovitih učenika pod nazivom “Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost”. Projekt će se provoditi od 22. siječnja do 31. kolovoza 2022. godine.
Učenici 4. a razreda Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” iz Gunje svake druge srijede sudjeluju na online radionicama koje vodi nastavnica likovne kulture Aleksandra Škrtić u sklopu projekta “Spoji se u umjetnost, priključi se u kulturu”.
Svatko od nas doživljava svijet na svoj način. Doživljaj je tako uvjetovan okolinom iz koje dolazimo, osobnim iskustvima, tipom ličnosti, stavovima, vrijednostima, potrebama. Za razliku od događaja koje ne možemo promijeniti, na svoje doživljaje možemo utjecati.
Učenici osmih razreda iz pet osnovnih škola (OŠ “Matija Gubec”, Čeminac, OŠ Bilje, Bilje, OŠ F. Krežma, OŠ Vijenac, i OŠ “Retfala” iz Osijeka) i četvrtih razreda Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, zajedno s nastavnicama fizike sudjelovali su u međuškolskom projektu u okviru kojeg su izradili e-priručnik “Mala škola optičkih instrumenata”.
Osnovna škola Augusta Šenoe iz Zagreba projektni je partner u provedbi Erasmus+ projekta “Robots for STEM: building, teaching and learning”. Sredinom studenog održana je prva mobilnost u Joniškisu u Litvi, a u tijeku su pripreme za mobilnost koja će se održati u Zagrebu.
Učenici drugog razreda OŠ Ante Curać – Pinjac iz Žrnova sudjeluju u eTwinning projektu “Tradicionalna kuharica” u kojem istražuju stara tradicionalna jela iz Žrnova. Tijekom prosinca istraživali su jela koja su nezaobilazni dio božićne trpeze i koja se pripravljaju na Badnji dan. Tijekom istraživanja došli su do zanimljivih podataka.
Profesorice hrvatskoga jezika Dijana Pintarić (Srednja škola Konjščina/SŠK) i Ivana Opačak (Ekonomsko-birotehnička škola, Slavonski Brod/EBŠ) pokrenule su nacionalni eTwinningov projekt Ulicom hrvatskoga jezika.
Suradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava.