Pedagoginje Zvjezdana Atlaga iz OŠ don Lovre Katića i Sanja Matić iz OŠ kraljice Jelene iz Solina tijekom šk. god. 2022./2023. provele su županijsko istraživanje o suradnji razrednika razredne nastave i stručnih suradnika pedagoga.
![Važnost suradnje učitelja razredne nastave i stručnog suradnika pedagoga](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2022/01/shutterstock_230617855.jpg)
Pedagoginje Zvjezdana Atlaga iz OŠ don Lovre Katića i Sanja Matić iz OŠ kraljice Jelene iz Solina tijekom šk. god. 2022./2023. provele su županijsko istraživanje o suradnji razrednika razredne nastave i stručnih suradnika pedagoga.
Glazba širi ljubav i spaja ljude, a budući da pridonosi cjelovitom razvoju djeteta učenici 2. i 3. razreda Osnovne škole Bakar uključili su se u novi eTwinning projekt koji nosi naziv “The wings of music”.
Projekt “Na putu dobrote” autorice Sandre Vuk iz Osnovne škole Sveta Nedelja svake godine potakne učenike posebnog razrednog odjela Osnovne škole Fran Franković iz Rijeke da se također uključe.
Učiteljica Osnovne škole Fran Kncelak Drnje Ana Tustonjić Dombaj sudjelovala je na European Innovative Teaching Award 2023 eventu koji se održao u Bruxellesu 24. i 25. studenoga 2023. godine.
Tim povodom Mirjana Rajić, profesorica izvrsna savjetnica iz Srednje škole Isidora Kršnjavoga Našice je osmislila i koordinarala projekt kojim je obilježen ovaj važan datum, kako u samim školama, tako i online.
Učenici 6. razreda Osnovne škole dr. Franje Tuđmana Brela obilježili su Mjesec hrvatske knjige provedbom nekoliko zanimljivih aktivnosti s učiteljicom Hrvatskoga jezika Goranom Babić.
Središnja je tema ovogodišnje manifestacije Živa baština koja ističe koliko je ključna uloga ljudi u njezinu očuvanju.
U Osnovnoj školi “Antun i Stjepan Radić” u Gunji, školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić ugostila je ravnateljicu Muzeja Cvelferije dr. sc. Martinu Kelava u sklopu aktivnosti povodom “Mjeseca hrvatske knjige”.
Na koji način se i u kojim aspektima digitalno i inkluzija susreću u kontekstu obrazovanja do sada nije propitivano iz perspektive antropologije što je bio jedan o temeljnih okvira unutar kojeg je osmišljen projekt “Digital Inclusion in Teacher Education”.
Poziv inovatorima, poduzetnicima i distributerima digitalnih obrazovnih tehnologija za iskaz interesa za suradnju.