prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
terenska nastava
Učimo na OPG-u

Učimo na OPG-u

Učenici Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova na otoku Korčuli posjetili su Poljoprivredno obiteljsko gospodarstvo “Moraš” i upoznali domaće životinje, poljoprivredno imanje i način života na gospodarstvu.

Priče iz “stare skule”

Priče iz “stare skule”

Učenici razredne nastave Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova posjetili su otočić Vrnik te odradili školski sat u “staroj skuli” učeći na način kako su njihovi vršnjaci učili prije 60 i više godina.

Terenska nastava na Akademiju blata u Karanac

Terenska nastava na Akademiju blata u Karanac

Učenici 4. a razreda Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” iz Gunje sudjelovali su na terenskoj nastavi u sklopu projekta “UZBRDO”. Glavna aktivnost bila je izrada cigli od slame i blata. Osim toga, posjetili su i sedam starih ambara.

Terenska nastava u Eko škoju

Terenska nastava u Eko škoju

Posjetom OPG-u Eko škoj u Žrnovu na otoku Korčuli, učenici prvog razreda naučili su kako se proizvodi ekološki zdrava hrana i kako se usvajaju zdrave prehrambene navike.

Terensko istraživanje u nastavi hrvatskog jezika

Terensko istraživanje u nastavi hrvatskog jezika

Učenički istraživački rad, kojim je popisana i opisana današnja solinska toponimija, rezultat je provedenog terenskog rada učenika sedmih i osmih razreda Osnovne škole don Lovre Katića u Solinu. Naime, početkom školske godine unutar redovite nastave hrvatskoga jezika dogovoreno je terensko istraživanje. Zbog bogatstva jezika sadržanog u njima izabrani su solinski toponimi kao središnji predmet učeničkog istraživanja. 

Terensko istraživanje u nastavi hrvatskog jezika

Terenska nastava – kontinentalna listopadna šuma

Učenici šestih razreda OŠ Dore Pejačević iz Našica upoznali su živa bića u kontinentalnoj listopadnoj šumi, te spoznali važnost očuvanja okoliša za zdrav život. Primjenom istraživačke nastave, praktičnog rada i IKT-a u nastavi učenicima je olakšan pristup nastavnim sadržajima, te su motivirani za aktivno učenje i sudjelovanje u nastavi.