Članak “Živa knjižnica”, učenice Sanje Ivanović iz Osnovne škole “Dositej Obradović” iz Ćićevca u Srbiji, izabran je za najbolji članak eTwinning projekta “Mali novinari danas, odgovorni digitalni građani sutra – 2”. Najbolji članak na Twinspaceu projekta tijekom prošlog tjedna birali su učenici iz Osnovne škole Sveti Petar Orehovec iz Svetog Petra Orehovca, Osnovne škole “Đuro Ester” iz Koprivnice, Osnovne škole Marije Jurić Zagorke iz Zagreba i pet partnerskih škola iz Srbije, Rumunjske i Italije.
Međunarodni eTwinning projekt Čarobne slikovnice godišnjih doba
Čarobne slikovnice godišnjih doba (“Magic picture books of the season”) novi je projekt na eTwinning platformi čije su autorice učiteljice Matea Jurić iz Osnovne škole Krune Krstića iz Zadra i Ivana Žagar iz Osnovne škole Sveti Matej Viškovo.
„Pružimo djeci ruku ljubavi“ eTwinning projekt u Osnovnoj školi „Sveti Matej“ Viškovo
Učenici 3.D razreda Osnovne škole „Sveti Matej“ Viškovo uključili su se tijekom školske 2019./2020. godine u eTwinning međunarodni projekt „Pružimo djeci ruku ljubavi / We give the children a hand of love“. Projekt u kojem sudjeluju škole iz Italije, Albanije, Armenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Poljske, Slovačke,Rumunjske i Hrvatske. Autorice projekta su Ivana Bašić i Lidija Hatadi. Učenici su upotrebom i primjenom digitalnih alata u nastavi, suvremenim metodama poučavanja, aktivnim i istraživačkim učenjem kroz razne projektne aktivnosti htjeli usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu.
„Pružimo djeci ruku ljubavi“ eTwinning projekt u Osnovnoj školi „Sveti Matej“ Viškovo
Učenici 3.D razreda Osnovne škole „Sveti Matej“ Viškovo uključili su se tijekom školske 2019./2020. godine u eTwinning međunarodni projekt „Pružimo djeci ruku ljubavi / We give the children a hand of love“. Projekt u kojem sudjeluju škole iz Italije, Albanije, Armenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Poljske, Slovačke,Rumunjske i Hrvatske. Autorice projekta su Ivana Bašić i Lidija Hatadi. Učenici su upotrebom i primjenom digitalnih alata u nastavi, suvremenim metodama poučavanja, aktivnim i istraživačkim učenjem kroz razne projektne aktivnosti htjeli usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu.