prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učenici
Perpetuum mobile

Perpetuum mobile

Stoljećima su znanstvenici i pronalazači pokušavali konstruirati strojeve koji bi radili bez vanjskog izvora energije, no nikome to još nije uspjelo. Godine 1686. opat de la Roque konstruirao je uređaj u čijem je središtu bila velika posuda s vodom.

Tri stila učenja

Tri stila učenja

Svi imamo omiljeni kanal za učenje. Ovisno o tome preko kojeg kanala više vole primati nove podatke ljude možemo podijeliti na vizualne, auditivne ili kinestetičke tipove, ali su česte i kombinacije istih. U našim se zemljopisnim širinama rijetko svjesno uči pomoću mirisa ili okusa.

Noć knjige s više od 1100 različitih događanja

Noć knjige s više od 1100 različitih događanja

U petak, 23. travnja, u povodu Svjetskog dana knjige i autorskih prava i Dana hrvatske knjige te u sklopu Godine čitanja održava se deseta Noć knjige. Tema ovogodišnjeg jubilarnog izdanja je ‘Ljekovita moć knjige’, a zaštitno lice pripovjedačica ljekovitih priča babuška Knjiguška.

Kako kod djece razvijati kritičku medijsku pismenost

Kako kod djece razvijati kritičku medijsku pismenost

Kritička medijska pismenost ne označava pristup koji se protivi medijima, već pristup koji uključuje radoznalost, istraživanje i propitivanje medija. Djeca takav pristup mogu početi vježbati vrlo rano, tako da s drugima istražuju i analiziraju medijske sadržaje, razmišljaju o točnosti medijskih informacija i pouzdanosti njihova izvora. 

Juniorska hrvatska informatička olimpijada 2021

Juniorska hrvatska informatička olimpijada 2021

Juniorska hrvatska informatička olimpijada, u organizaciji Hrvatskog saveza informatičara, najprestižnije je i najznačajnije godišnje informatičko natjecanje učenika osnovnih škola Republike Hrvatske, koje se odvija po uzoru i u skladu s pravilima međunarodnih informatičkih natjecanja.