prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učenici
Suvremeni početak nove školske godine

Suvremeni početak nove školske godine

Jučer je počela nova školska godina. Uzbuđenje, lagana nervozna i preispitivanja što se sve promijenilo u posljednja tri mjeseca. Promjene su neizbježne. Od novog početka školske godine, novih nastavnika, prelaska iz osnovne u srednju školu, napuštanju razredne nastave i nova upoznavanja s predmetnom nastavom koje donosi peti razred, novi učenici koji su promijenili mjesto stanovanja. Promjene su sveprisutne i gotovo ih svi prolaze. Nastavnici su oni koji mogu ublažiti svaku promjenu i pozitivnim pristupom olakšati početak nove školske godine i stvoriti pozitivnu atmosferu u svakoj učionici. 

Suvremeni početak nove školske godine

Magnetizam

Svaki objekt koji ispoljava magnetska svojstva nazivamo magnetom. Svaki magnet ima dva pola, u kojima je koncentrirana većina njegove snage. Ovi polovi označavaju se kao sjeverni i južni jer se magnet uvijek nastoji orijentirati u prostoru po liniji (meridijanu) koja spaja Zemljin sjeverni i južni pol.

Suvremeni početak nove školske godine

Krapinski pračovjek (drugi dio)

Godine 1979. američki antropolog Milford H. Wolpoff je na temelju proučavanja zubi objavio svoju procjenu o broju krapinskih neandertalaca. On smatra da krapinska zbirka sadrži ostatke od oko 80 jedinki, u životnoj dobi od 3 do 27 godina.

Suvremeni početak nove školske godine

Kako poboljšati koncentraciju?

Vrijeme je ljetnih praznika i najvjerojatnije ste već zaboravili na školu i uživate u odmoru. Tijekom praznika uz ostale aktivnosti koje vas vesele možete vježbati i koncentraciju te spremniji dočekati početak škole :)

Suvremeni početak nove školske godine

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (prvi dio)

Refleksija je okosnica suvremenog obrazovanja, rada s učenicima, ali i osvrtanje na sam rad nastavnika. Sama je po sebi vrlo moćna strategija koja činjenice stavlja u jasnu perspektivu i daje mogućnost uvida u realnost današnjeg obrazovanja, ali i načina na koji će se učenici poučavati te proširiti stečeno znanje različitim sadržajima u procesu obrazovanja. 

Suvremeni početak nove školske godine

Vampiri (drugi dio)

Još je u antičkoj Grčkoj bilo poznato vjerovanje da pojedini mrtvaci mogu izbjeći raspadanje i da nakon svoje smrti mogu napuštati grobove. Nazivali su ih “vrykolakas” i izvorno nisu nužno bili opasni za svoju okolinu.

Suvremeni početak nove školske godine

Strategije za uspostavljanje odnosa s različitim tipovima učenika

Pisali smo o odnosu između nastavnika i različitih tipova učenika, koliko je bitno za nastavnike zadržati pozitivan pristup, smirenost ali i kako pravodobno reagirati u određenim situacijama. U nastavku osvrćemo se na činjenicu kako netipični učenici mogu djelovati kao preveliki izazov, ali upravo iz odnosa između takvih učenika i nastavnika protječe obostrano profesionalno, osobno i nadasve životno svakodnevno iskustvo i znanje. Umijeće je predavati i podučavati, ali tajna je vještina biti dobar nastavnik učenicima za koje se općenito smatra kako ne zaslužuju uvijek drugu priliku.

Suvremeni početak nove školske godine

Znanstveno prijepodne u Križevcima

U dvorištu Likovne galerije Križevci biološka i kemijska skupina Gimnazije Ivana Zakmardija Dijankovečkoga Križevci priredila ja u subotu 30. travnja 2016. godine znanstveno prijepodne.

Suvremeni početak nove školske godine

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Novom se kurikularnom reformom u nastavu uvodi i stavlja naglasak na individualizirani pristup svakom učeniku. Individualizirani se pristup uvelike razlikuje od individualnog rada kojeg učenik samostalno izvršava u učionici za vrijeme nastave. Ovakvim se pristupom očekuju i odgojno-obrazovni ishodi koji će učiteljima, učenicima ali i roditeljima pružiti objektivniji uvid u ono što se od učenika očekuje, njegovo znanje, sposobnosti ali i područja koja trebaju veću pozornost.