Subota, 22. lipnja, u Šibeniku bila je u znaku 64. Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku koji će trajati do 6. srpnja.
Dodijeljene nagrade za dječju književnost i ilustraciju “Grigor Vitez”
Zoran Pongrašić, Andrijana Grgičević, Jasminka Tihi-Stepanić, Ana Salopek, Maja Biondić i Nataša Ozmecdobitnici su Nagrade ‘Grigor Vitez’ 2023. za dječju književnost i ilustraciju.
Gore-dolje, lijevo-desno oko ravnotežnog položaja
U projektu koji je trajao od rujna 2023. do lipnja 2024. sudjelovali su učenici trećih razreda Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo pod mentorstvom prof. Mirte Lulić i učenici trećih razreda Isusovačke klasične gimnazije s pravom javnosti u Osijeku pod mentorstvom prof. Mirele Macelaru.
Međunarodni eTwinning projekt „Think Globally, Act Locally“
Učenici 6. a razreda Osnovne škole kneza Trpimira iz Kaštel Gomilice zajedno s razrednicom Tinom Parać sudjelovali su ove školske godine na međunarodnom na eTwinning projektu “Think Globally, Act Locally”.
Stop Cyberbullying!
U Osnovnoj školi Frana Galovića iz Zagreba, u sklopu Erasmus projekta “Zajedno kroz izazove hibridnog poučavanja”, provedeno je istraživanje u kojem je sudjelovalo 64 učenika (30 učenica i 34 učenika) osmoga razreda.
Odmorko ljeto 2024.
Školski sportski savez Grada Zagreba tijekom ljetnog odmora učenika organizira program Odmorko ljeto 2024. Program će se provoditi radnim danima od 24. lipnja do 30. kolovoza 2024. godine uz stručni i pedagoški nadzor.
Upisi u srednje škole: Rang-liste kandidata za sportske odjele i istjecanje roka za prigovore
NISpuSŠ obavještava kako su objavljene preliminarne rang-liste prijavljenih kandidata prema kriterijima sportske uspješnosti.
Ljetne likovne radionice za učenike
U Knjižnici Sloboština održati će se osam likovnih radionica za djecu nižih razreda osnovne škole.
Kako se zaštititi od vrućine i toplinskog udara
Zbog visokih temperatura koje mogu utjecati na zdravlje podsjećamo na preporuke za zaštitu od vrućine i toplinskog udara, posebno za ljude sa zdravstvenim problemima.
Terenska nastava
Terenska nastava učenika Gimnazije Vukovar u Mađarsku, primjer je integrirane nastave Povijesti i Biologije. Učenici su imali mogućnost istovremeno istraživati povijesne događaje i prirodne fenomene. Cilj nastave bio je obilazak kulturno-povijesnih znamenitosti Mohača, posjet utvrdi Siget i zoološkom vrtu u Pečuhu.