prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učenici
Znanstveno prijepodne u Križevcima

Znanstveno prijepodne u Križevcima

U dvorištu Likovne galerije Križevci biološka i kemijska skupina Gimnazije Ivana Zakmardija Dijankovečkoga Križevci priredila ja u subotu 30. travnja 2016. godine znanstveno prijepodne.

Znanstveno prijepodne u Križevcima

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Novom se kurikularnom reformom u nastavu uvodi i stavlja naglasak na individualizirani pristup svakom učeniku. Individualizirani se pristup uvelike razlikuje od individualnog rada kojeg učenik samostalno izvršava u učionici za vrijeme nastave. Ovakvim se pristupom očekuju i odgojno-obrazovni ishodi koji će učiteljima, učenicima ali i roditeljima pružiti objektivniji uvid u ono što se od učenika očekuje, njegovo znanje, sposobnosti ali i područja koja trebaju veću pozornost. 

Znanstveno prijepodne u Križevcima

Erasmus+ projekt Elektrotehničke škole

Učenici i nastavnici Elektrotehničke škole u okviru su projekta „Obrazovanjem do modernizacije elektrotehničkih zanimanja“ boravili u Njemačkoj. Financijska vrijednost projekta iznosi 51.873,00 €, a odobrila ga je Agencija za mobilnost i programe EU. U projektu je sudjelovalo 24 učenika Škole, dvoje nastavnika (Tea Sivec i Mario Božurić) i ravnatelj Škole (Renato Matejaš).

Znanstveno prijepodne u Križevcima

Vampiri (prvi dio)

Jedan od najstrašnijih mitova koji se već stoljećima usmenom i pisanom predajom te filmom prenosi s koljena na koljeno, svakako je onaj o čudovištu koje pije krv – o vampiru. Mitovi o vampirima i sličnim bićima potječu od starih vjerovanja, a ne kako – kako se često vjeruje – iz Transilvanije!

Znanstveno prijepodne u Križevcima

Uspjeh učenika Osnovne škole “Ljudevit Gaj” Mihovljan na natječaju LIK 2016.

Učenici Osnovne škole „Ljudevit Gaj“ Mihovljan sudjelovali su na natječaju iz likovne kulture LIK 2016. pod mentorstvom učiteljice likovne kulture, Tanje Cvetko i postigli značajne uspjehe. Tema ovogodišnjeg natjecanja bila je „Mediteran“. Dvoje naših učenika šestoga razreda, Nives Martinjak (matična škola Mihovljan) i Vedran Labaš (PŠ Novi Golubovec) svojim su radom izborili mjesto na izložbi koja se održala 26. veljače 2016. godine u Osnovnoj školi Oroslavje gdje su dobili priznanja. Njihovi radovi ušli su i u katalog najboljih radova LIK-a 2016. Krapinsko-zagorske županije.

 

Znanstveno prijepodne u Križevcima

E-knjige (drugi dio)

Kao što smo najavili slijedi upoznavanje s čitačima e-knjiga i programskim aplikacijama za čitanje. Nakon toga sudjelujte u sučeljavanju e-knjige i tiskane knjige.

Znanstveno prijepodne u Križevcima

Odnos nastavnika i različitih tipova učenika

Svaki se nastavnik nebrojno puta u svojoj profesionalnoj karijeri susreo s izazovom odgoja i obrazovanja različitih tipova učenika. Izazov je danas veći nego što je bio prije, štoviše nastavnici su danas više nego ikada izloženi generacijama učenika koji su različiti iz svojih vlastitih specifičnih razloga koji mogu biti raznovrsnog porijekla. 

Znanstveno prijepodne u Križevcima

Dječja književnost (drugi dio)

Djela A. A. Milnea Medvjedić Winnie zvani Pooh (1926.) i Kuća na uglu Pooh (1928.) bile su namijenjene mnogo mlađim čitateljima. Ove su se knjige priključile malom broju remek-djela dječje književnosti u kojima su crteži imali najvažniju ulogu i stoga za nova izdanja nisu angažirani novi autori. 

Znanstveno prijepodne u Križevcima

Djeca i neuspjeh u školi

Svi nastavnici žele vidjeti uspjeh svojih učenika i nagraditi trud koji je uložen u učenje, sudjelovanje i aktivnost na nastavi i u školi. Iako je možda prividna činjenica da nastavnici ne proživljavaju neuspjehe svojih učenika jednakim intenzitetom kao djeca i njihovi roditelji, to nije točno. Mnogi nastavnici neuspjeh učenika referiraju i kao vlastiti neuspjeh. Upravo iz tog razloga važna je uloga nastavnika koji treba podučiti učenike kako uspjeti ali i naučiti ih kako se nositi s neuspjehom.