Ako ste ikada sreli dijete u dobi od 3-4 godine primijetili ste da su prave male spužve, uvijek željni novih znanja i iskustava.
Rubikova kocka ne izlazi iz mode
Mnogi su mislili da višebojna kocka koju je Erno Rubik izmislio prije pedeset godina neće preživjeti 1980-e. Ipak, milenijalci i generacija Z jednako su ludi za Rubikovom kockom kao što su bili i njihovi roditelji, što jako zabavlja njezina 79-godišnjeg tvorca.
Nekoliko zanimljivosti o mravima
Mravlji mozak ima oko 250.000 moždanih stanica i najveći je među mozgovima svih insekata. Ljudski mozak ima 10 milijardi stanica, tako da jedna kolonija od 40.000 mrava ima jednaku veličinu mozga kao čovjek.
20. svibnja – Svjetski dan pčela
Kako bi se podigla svijest o značaju pčela i upozorilo na smanjenje njihova broja, 2017. godine Ujedinjeni narodi proglasili su 20. svibanj Svjetskim danom pčela.
Dan filma u 6. razredu i obilježavanje Međunarodnog dana obitelji
Zajedničko gledanje filma plod je suradnje između nastavnice hrvatskog jezika Josipe Koprtle i školske knjižničarke dr. sc. Anite Tufekčić iz Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” Gunja povodom Međunarodnog dana obitelji, koji je proglašen od Ujedinjenih naroda 1994. godine, a obilježava se 15. svibnja s ciljem podizanja svijesti i važnosti obitelji i njezine uloge u društvu.
Proslavljen 10. rođendan programa Ruksak (pun) kulture
Proslava 10. rođendana programa Ruksak (pun) kulture Ministarstva kulture i medija održala se 17. svibnja u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu.
Panonski festival knjige u Osijeku od 22. do 26. svibnja
Panonski festival knjige održat će se u Osijeku od 22. do 26. svibnja, a okupit će više od 50 izlagača te predstaviti 60 različitih programa, za djecu, mlade i odrasle.
Uz pomoć robota učenici crtali i vježbali matematiku
Učenici prvih razreda I. OŠ Varaždin u ponedjeljak, 13. svibnja 2024. godine, na zanimljiv su način vježbali matematiku i crtali na satu likovne kulture.
Izazovi diferencirane nastave
Provođenje diferencirane nastave je veliki izazov za učitelje. Učitelji se svakodnevno suočavaju s raznim zahtjevima u učionicama, ali i pri samom pripremanju za nastavu nastojeći zadovoljiti potrebe svakog učenika i ostvariti zadane ishode.
Kako ispuniti vlastite ciljeve
… Ili, drugim riječima, kako postaviti svoje ciljeve te kako si omogućiti da ih stvarno i ispunimo? Ili, najkraće rečeno – što doista želimo?