prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učenici
Obilježavanje Svjetskog dana oceana

Obilježavanje Svjetskog dana oceana

Učenici 1. a razreda OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja, zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović i u suradnji s knjižničarkom dr. sc. Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu “Naša mala knjižnica”. U mjesecu lipnju čitali su priču “More” i utonuli u čitateljsku avanturu koja je integrirana u hrvatski jezik, te glazbenu i likovnu kulturu.

Dodijeljene nagrade 33. festivala Animafest Zagreb

Dodijeljene nagrade 33. festivala Animafest Zagreb

Svjetski festival animiranog filma – Animafest Zagreb završio je u subotu, 10. lipnja, ceremonijom dodjele nagrada u Kinu SC. Najboljim filmom u Natjecanju hrvatskog filma proglašen je ‘Eeva’ Lucije Mrzljak i Mortena Tšinakova (Adriatic Animation). Posebno priznanje uručeno je Martini Meštrović za ‘Haljinu za finale’ u produkciji Kreativnog sindikata.

Proglašeni dobitnici nagrade “Luka Ritz“

Proglašeni dobitnici nagrade “Luka Ritz“

Godišnje nagrade “Luka Ritz” za promicanje tolerancije i škola bez nasilja uručene su u ponedjeljak u Ministarstvu znanosti i obrazovanja (MZO) Filipu Emanuelu Babiću u kategoriji osnovnih škola i Borni Papu u kategoriji srednjih škola.

Geoploče i matematika

Geoploče i matematika

Geoploča omogućuje vizualizaciju te je izvrsna pomoć u istraživanju matematičkih koncepata. Geoploče je izumio Caleb Gattegno 1950-ih. Geoploče dolaze u različitim veličinama, ali u osnovi se sve sastoje od niza razmaknutih igala. Razmak i raspored igala može varirati.

Kreativna informatika bez tehnologije

Kreativna informatika bez tehnologije

Učiteljice izvrsne savjetnice iz informatike mr.sc. Tamara Ređep iz I. Osnove škole Varaždin i Jasminka Belščak iz osnovne škole Petrijanec u svojim su školama na nastavi informatike u sklopu projekta Dan BezVeze provele aktivnosti bez uporabe tehnologije.

Stavovi i percepcije učenika i studenata prema plagiranju

Stavovi i percepcije učenika i studenata prema plagiranju

Pristup webu, velikim bazama podataka dovodi do plagiranja koje postaje ozbiljan problem za izdavače, istraživače i obrazovne ustanove. Istraživanje je provedeno putem internetske ankete o procijeni stavova i percepcije prema plagijatu i referenciranju među učenicima Tehničke škole u Požegi i studentima Hrvatskog vojnog učilišta “Dr. Franjo Tuđman” u Zagrebu.

Prilagodba i podrška – inojezični učenici

Prilagodba i podrška – inojezični učenici

U današnjem globaliziranom svijetu, sve više nastavnika suočava se s izazovom poučavanja inojezičnih učenika. Inojezični učenici su oni koji dolaze iz različitih jezičnih i kulturnih sredina, te se njihovim nastavnicima nameću dodatni zadaci kako bi pružili adekvatnu i inkluzivnu obrazovnu podršku.