Djeci je potrebno usmjeravanje odraslih kako bi zavoljela čitanje za koje je potrebno odvojiti vrijeme koje bi radije proveli u igri.
Dodijeljene nagrade 33. festivala Animafest Zagreb
Svjetski festival animiranog filma – Animafest Zagreb završio je u subotu, 10. lipnja, ceremonijom dodjele nagrada u Kinu SC. Najboljim filmom u Natjecanju hrvatskog filma proglašen je ‘Eeva’ Lucije Mrzljak i Mortena Tšinakova (Adriatic Animation). Posebno priznanje uručeno je Martini Meštrović za ‘Haljinu za finale’ u produkciji Kreativnog sindikata.
Proglašeni dobitnici nagrade “Luka Ritz“
Godišnje nagrade “Luka Ritz” za promicanje tolerancije i škola bez nasilja uručene su u ponedjeljak u Ministarstvu znanosti i obrazovanja (MZO) Filipu Emanuelu Babiću u kategoriji osnovnih škola i Borni Papu u kategoriji srednjih škola.
Geoploče i matematika
Geoploča omogućuje vizualizaciju te je izvrsna pomoć u istraživanju matematičkih koncepata. Geoploče je izumio Caleb Gattegno 1950-ih. Geoploče dolaze u različitim veličinama, ali u osnovi se sve sastoje od niza razmaknutih igala. Razmak i raspored igala može varirati.
Kreativna informatika bez tehnologije
Učiteljice izvrsne savjetnice iz informatike mr.sc. Tamara Ređep iz I. Osnove škole Varaždin i Jasminka Belščak iz osnovne škole Petrijanec u svojim su školama na nastavi informatike u sklopu projekta Dan BezVeze provele aktivnosti bez uporabe tehnologije.
Stavovi i percepcije učenika i studenata prema plagiranju
Pristup webu, velikim bazama podataka dovodi do plagiranja koje postaje ozbiljan problem za izdavače, istraživače i obrazovne ustanove. Istraživanje je provedeno putem internetske ankete o procijeni stavova i percepcije prema plagijatu i referenciranju među učenicima Tehničke škole u Požegi i studentima Hrvatskog vojnog učilišta “Dr. Franjo Tuđman” u Zagrebu.
Prilagodba i podrška – inojezični učenici
U današnjem globaliziranom svijetu, sve više nastavnika suočava se s izazovom poučavanja inojezičnih učenika. Inojezični učenici su oni koji dolaze iz različitih jezičnih i kulturnih sredina, te se njihovim nastavnicima nameću dodatni zadaci kako bi pružili adekvatnu i inkluzivnu obrazovnu podršku.
Uključivanje učenika s teškoćama u projekte
Kako omogućiti učenicima s teškoćama obavljanje stručne prakse? Turističko-ugostiteljska i prehrambena škola Bjelovar u tome je postigla uspjeh, i to kroz dva projekta: „Praksa i za nas!“ (projekt Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske) i „Idemo dalje!“ (Erasmus+ projekt).
Znaju li šestaši što je FOMO?
Učenici 6. razreda OŠ Petrijanec i I. oš Varaždin su sa svojim učiteljicama Jasminkom Belščak i Tamarom Ređep proučavali što je FOMO i osmislili savjete za smanjivanje tog straha.
E-twinning projekt “Evergreen”
Učenici školskog zbora, mandolinskog orkestra, kao i petih, šestih i sedmih razreda Osnovne škole Meje iz Splita s mentorom Markom Čupićem, prof. glazbene kulture u šk. god. 2022/23 bili su sudionici cjelogodišnjeg eTwinning međunarodnog projekta “Evergreen ”. U projektu je sudjelovalo 20 učitelja iz Italije, Portugala, Španjolske, Grčke, Češke i Slovačke.