Na početku nastavne godine učenicima je potrebna dodatna motivacija za učenje i izvršavanje obveza. Mnogi učenici smatraju kako znaju učiti i kako za proces učenja nije nužna priprema.
Možemo učiti dok spavamo
Doima se kako su svi oni koji su pokušavali naučiti novi jezik ili prestati pušiti slušajući snimke za vrijeme sna možda bili na pravom putu. Ispostavilo se kako je, pod pravim uvjetima, ljudski mozak sposoban za učenje novog vokabulara u snu.
Suradničko učenje
Suradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava.
eTwinning projekt “Igrom do znanja i zabave”
Projekt koji motivira, zabavlja, spaja i veseli – tako su “Igrom do znanja i zabave” opisali učitelji i učenici iz Osnovne škole Oroslavje zajedno s drugim sudionicima projekta.
Razgovor s prof. Michaelom Adrianom Petersom: Učenje, kreativna ko(labor)acija i kulture znanja
Nastavljamo s objavom razgovora vođenih s vrhunskim stručnjacima na području suvremenog obrazovanja i objavljenih u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije”.
Teorije učenja
Teorije učenja tumače kako ljudi uče tj. kako ljudski mozak usvaja nova znanja. Znanstvenici se oko toga ne slažu u potpunosti te su pojedine teorije prihvaćene ili odbačene u nekom razdoblju ili od neke skupine znanstvenika.
Kako učiti brže, bolje i uspješnije
Naš mozak uči svakodnevno, ali obično kada pomislite na učenje, prvo će vam pasti na pamet školsko gradivo. Vjerojatno vas pred kraj školske godine, pred upis na fakultet ili početak nove školske godine, zabrinjava količina gradiva koju morate usvojiti i voljeli biste kad bi postojao brz i lagan način da se sve to nauči i zapamti.
Ubrzano aktivno učenje
Kada učimo u uobičajenim situacijama (uz knjigu ili učitelja), u osnovi koristimo tek 20 posto naših intelektualnih sposobnosti. Međutim, naš potencijal tijekom učenja nije predefiniran i ograničen.
Kutak za učenje: edukativna platforma Europske unije za djecu i mlade
Posljednjih godina, a osobito uslijed pandemije COVID-19 koja je ubrzala digitalizaciju i obrazovnog sektora, sve se više učenika, roditelja i nastavnika koristi internetskim alatima za učenje i razvoj.
Čitamo, istražujemo i učimo u knjižnici
U knjižnici Osnovoj školi Bartola Kašića u Vinkovcima održana je još jedna radionica s učenicima 3. b razreda, u okviru projekta “Naša mala knjižnica”, pod mentorstvom knjižničarke u suradnji s učiteljicom Zvjezdanom.