prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učenje
Učiti je lako

Učiti je lako

Na početku nastavne godine učenicima je potrebna dodatna motivacija za učenje i izvršavanje obveza. Mnogi učenici smatraju kako znaju učiti i kako za proces učenja nije nužna priprema.

Možemo učiti dok spavamo

Možemo učiti dok spavamo

Doima se kako su svi oni koji su pokušavali naučiti novi jezik ili prestati pušiti slušajući snimke za vrijeme sna možda bili na pravom putu. Ispostavilo se kako je, pod pravim uvjetima, ljudski mozak sposoban za učenje novog vokabulara u snu.

Suradničko učenje

Suradničko učenje

Suradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava. 

Teorije učenja

Teorije učenja

Teorije učenja tumače kako ljudi uče tj. kako ljudski mozak usvaja nova znanja. Znanstvenici se oko toga ne slažu u potpunosti te su pojedine teorije prihvaćene ili odbačene u nekom razdoblju ili od neke skupine znanstvenika.

Kako učiti brže, bolje i uspješnije

Kako učiti brže, bolje i uspješnije

Naš mozak uči svakodnevno, ali obično kada pomislite na učenje, prvo će vam pasti na pamet školsko gradivo. Vjerojatno vas pred kraj školske godine, pred upis na fakultet ili početak nove školske godine, zabrinjava količina gradiva koju morate usvojiti i voljeli biste kad bi postojao brz i lagan način da se sve to nauči i zapamti.

Ubrzano aktivno učenje

Ubrzano aktivno učenje

Kada učimo u uobičajenim situacijama (uz knjigu ili učitelja), u osnovi koristimo tek 20 posto naših intelektualnih sposobnosti. Međutim, naš potencijal tijekom učenja nije predefiniran i ograničen.

Čitamo, istražujemo i učimo u knjižnici

Čitamo, istražujemo i učimo u knjižnici

U knjižnici Osnovoj školi Bartola Kašića u Vinkovcima održana je još jedna radionica s učenicima 3. b razreda, u okviru projekta “Naša mala knjižnica”, pod mentorstvom knjižničarke u suradnji s učiteljicom Zvjezdanom.