prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učenje
Kako praviti bilješke?

Kako praviti bilješke?

Zasigurno prilikom učenja pravite bilješke kako bi vam bilo lakše savladati gradivo. Stoga vam donosimo nekoliko smjernica kako ih što bolje i kvalitetnije napraviti.

Učimo zajedno kako učiti

Učimo zajedno kako učiti

U Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića Sinj u četvrtak, 01. listopada 2020. godine, tradicionalno je obilježen 14. Tjedan cjeloživotnog učenja s ciljem promocije učenja, obrazovanja i cjeloživotnog učenja. U sklopu obilježavanja manifestacije održana je videokonferecija pod nazivom “Učimo zajedno kako učiti”.

Učimo zajedno kako učiti

Projektnom metodom potičemo istraživačko učenje

Učenici polaznici fakultativne nastave iz engleskog jezika 1. a razreda opće gimnazije te maturanti svih četverogodišnjih usmjerenja Srednje škole Ban Josip Jelačić, postavili su si pitanje Zašto se u Americi slavi Halloween? te su podijeljeni u grupe istraživali povijest, tradiciju, običaje i hranu vezane uz taj dan.

Učimo zajedno kako učiti

Vještina čitanja u razredu i knjižnici

U radu su prikazane različite mogućnosti tijeka nastave, od rada u učionici do rada u knjižnici. Pokazani su različiti suvremeni pristupi nastavi, s naglaskom na vještini čitanja. Također, predstavljeni su različiti grafički organizatori koji pomažu učenicima da nauče bit i organiziraju učenje na način koji ga čini razumljivijim i jednostavnijim. Budući da postavljanje dobrog pitanja nije nimalo jednostavan zadatak, stavljamo naglasak na postavljanje pitanja uz pomoć kućice za čitanje, gdje su pitanja pozicionirana po katovima od najnižeg do najvišeg. 

Učimo zajedno kako učiti

Pet pogrešaka online studenata

Razmišljate li o završetku online studija nakon nekoliko godina odsustva? U sljedećem članku detaljno ću opisati pet zamki koje biste trebali izbjegavati. Čak i najbolje pripremljeni studenti mogu se u njih uloviti — pogotovo oni koji nemaju iskustva s online nastavom.

Učimo zajedno kako učiti

Vijeće Europske unije usvojilo izmjene Europskog kvalifikacijskog okvira za cjeloživotno učenje

Vijeće Europske unije u sastavu za obrazovanje, mlade, kulturu i sport 22. svibnja usvojilo je izmjene Europskog kvalifikacijskog okvira (EQF – European Qualifications Framework) za cjeloživotno učenje. Svrha EQF-a je unapređivanje transparentnosti, komparabilnosti i protočnosti kvalifikacija. EQF je originalno izrađen u 2008. godini kao zajednički okvir s osam generičkih europskih razina učenja i služi kao „prijevodni okvir“ za uspoređivanje nacionalnih kvalifikacijskih sustava.

Učimo zajedno kako učiti

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (drugi dio)

Koja je definicija refleksije? Refleksija je okosnica suvremenog obrazovanja, rada s učenicima, ali i osvrtanje na sam rad nastavnika. Sama je po sebi vrlo moćna strategija koja činjenice stavlja u jasnu perspektivu i daje mogućnost uvida u realnost današnjeg obrazovanja, ali i načina na koji će se učenici poučavati te proširiti stečeno znanje različitim sadržajima u procesu obrazovanja.

Učimo zajedno kako učiti

Informativne radionice za Poziv na dostavu projektnih prijedloga UP.03.2.2.03 „Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja“

Služba za programe i projekte EU Ministarstva znanosti i obrazovanja održat će informativne radionice za potencijalne prijavitelje u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja” (Europski socijalni fond – Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014. – 2020.).

Učimo zajedno kako učiti

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Doba adolescencije. Razdoblje života kojeg se većina roditelja pribojava i iščekuje s velikom strepnjom. Je li roditeljski strah opravdan ili ne, individualno ovisi o svakom djetetu. Promjene će biti vidljive i u fizičkom, ali i psihičkom pogledu. Brojni roditelji čija su djeca donedavno s lakoćom rješavala školske i izvanškolske obveze, mogli bi se susresti s izazovom u kojem se čini kako ništa ne ide onako kako je bilo prije. Radne se navike stječu od najranije dječje dobi i što su one kvalitetnije, temeljitije i stabilnije, to će prijelaz u tinejdžersko doba biti manje stresan i buntovan.