Posljednjih godina, a osobito uslijed pandemije COVID-19 koja je ubrzala digitalizaciju i obrazovnog sektora, sve se više učenika, roditelja i nastavnika koristi internetskim alatima za učenje i razvoj.
Čitamo, istražujemo i učimo u knjižnici
U knjižnici Osnovoj školi Bartola Kašića u Vinkovcima održana je još jedna radionica s učenicima 3. b razreda, u okviru projekta “Naša mala knjižnica”, pod mentorstvom knjižničarke u suradnji s učiteljicom Zvjezdanom.
Tri stila učenja
Svi imamo omiljeni kanal za učenje. Ovisno o tome preko kojeg kanala više vole primati nove podatke ljude možemo podijeliti na vizualne, auditivne ili kinestetičke tipove, ali su česte i kombinacije istih. U našim se zemljopisnim širinama rijetko svjesno uči pomoću mirisa ili okusa.
SELFIE za učenje temeljeno na radu (UTR)
SELFIE je alat za samovrjednovanje namijenjen školama za procjenu njihove digitalne spremnosti. SELFIE je pokrenut u listopadu 2018. godine kao dio Akcijskog plana za digitalno obrazovanje. Postoji na više od 35 jezika, a dosad ga je koristilo oko 770 000 korisnika (nastavnici, stručni suradnici i učenici) u preko 7000 škola u 56 zemalja.
Podcrtavanje je zapravo loša strategija učenja
Većina učenika i studenata za vrijeme učenja koristi kod mnogih najdražu taktiku učenja – podcrtavanje i obilježavanje ključnih dijelova literature. Mnoge od njih iznenadit će činjenica da se tako zapravo ne pamti najbolje.
Kako praviti bilješke?
Zasigurno prilikom učenja pravite bilješke kako bi vam bilo lakše savladati gradivo. Stoga vam donosimo nekoliko smjernica kako ih što bolje i kvalitetnije napraviti.
Učimo zajedno kako učiti
U Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića Sinj u četvrtak, 01. listopada 2020. godine, tradicionalno je obilježen 14. Tjedan cjeloživotnog učenja s ciljem promocije učenja, obrazovanja i cjeloživotnog učenja. U sklopu obilježavanja manifestacije održana je videokonferecija pod nazivom “Učimo zajedno kako učiti”.
Projektnom metodom potičemo istraživačko učenje
Učenici polaznici fakultativne nastave iz engleskog jezika 1. a razreda opće gimnazije te maturanti svih četverogodišnjih usmjerenja Srednje škole Ban Josip Jelačić, postavili su si pitanje Zašto se u Americi slavi Halloween? te su podijeljeni u grupe istraživali povijest, tradiciju, običaje i hranu vezane uz taj dan.
Vještina čitanja u razredu i knjižnici
U radu su prikazane različite mogućnosti tijeka nastave, od rada u učionici do rada u knjižnici. Pokazani su različiti suvremeni pristupi nastavi, s naglaskom na vještini čitanja. Također, predstavljeni su različiti grafički organizatori koji pomažu učenicima da nauče bit i organiziraju učenje na način koji ga čini razumljivijim i jednostavnijim. Budući da postavljanje dobrog pitanja nije nimalo jednostavan zadatak, stavljamo naglasak na postavljanje pitanja uz pomoć kućice za čitanje, gdje su pitanja pozicionirana po katovima od najnižeg do najvišeg.
15. Škola otvorenih vrata: Učimo kroz igru
U srijedu, 28. ožujka 2108. godine, u Osnovnoj školi Dore Pejačević Našice održan je petnaesti po redu dan Škole otvorenih vrata: „Učimo kroz igru“.