prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učenje
Kako koristiti mentalne mape?

Arhimedov zakon

Grčki fizičar i jedan od najvećih matematičara Starog vijeka – Arhimed rođen je u Sirakuzi oko 287. prije Krista. Njegov je otac bio astronom i matematičar koji je svog sina naučio svemu što je i sam znao. Arhimed je brzo usvojio očeva znanja koja su za njega bila tek početak naukovanja. Njegov duh tražio je još znanja i učenja, a to mu nitko nije mogao pružiti u Sirakuzi, pa je otišao u Aleksandriju (današnji Egipat) gdje su moćni Ptolemejevići osnovali čuvenu Aleksandrijsku knjižnicu.

Kako koristiti mentalne mape?

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

Desetljećima smo predviđali tehnološku revoluciju. Ona se konačno dogodila prije pet godina, čime je primjena tehnologija postala standardom. Iznenada visokoškolsko obrazovanje više nema monopol nad kreiranjem znanja i njegovom distribucijom. Pozitivno gledajući, cijela kultura postaje izvorom učenja, tehnologija poprima sve humanije lice, a obrazovanje postaje sve važnije.

Kako koristiti mentalne mape?

Obilježen međunarodni dan pismenosti

Nakon svečanog otvorenja Tjedna cjeloživotnog učenja obilježen je i Međunarodni dan pismenosti – tribinom kojoj je sveobuhvatna tema bila Ključne kompetencije kao sredstvo za borbu protiv siromaštva i socijalne isključenosti. Razradba sveobuhvatne teme odvijala se kroz dvije panel-rasprave kojima je nazočilo više od 120 sudionika.

Kako koristiti mentalne mape?

Ubrzano aktivno učenje

Što je ubrzano učenje?

Kada učimo u uobičajenim situacijama (uz knjigu ili učitelja), u osnovi koristimo tek 20% naših intelektualnih sposobnosti. Međutim, naš potencijal tijekom učenja nije predefiniran i ograničen.

Kako koristiti mentalne mape?

Djeca koriste računala i na pozitivan način

Današnja se djeca socijaliziraju na drugačiji način od svojih roditelja. Okruženi telefonima, mobitelima, televizijom, video igrama, e-mail porukama, djeca se prilagođavaju novonastaloj situaciji i razvijaju za to potrebne vještine i znanja.