Donosimo vam priču o mentalnim mapama te primjer kako si pomoću mentalnih mapa možete znatno olakšati učenje.
Arhimedov zakon
Grčki fizičar i jedan od najvećih matematičara Starog vijeka – Arhimed rođen je u Sirakuzi oko 287. prije Krista. Njegov je otac bio astronom i matematičar koji je svog sina naučio svemu što je i sam znao. Arhimed je brzo usvojio očeva znanja koja su za njega bila tek početak naukovanja. Njegov duh tražio je još znanja i učenja, a to mu nitko nije mogao pružiti u Sirakuzi, pa je otišao u Aleksandriju (današnji Egipat) gdje su moćni Ptolemejevići osnovali čuvenu Aleksandrijsku knjižnicu.
Utječe li spol na odnos prema učenju?
Kako spol vašeg djeteta utječe na njegova postignuća u školi i što možete učiniti kako bi ga motivirali i potaknuli na učenje.
10 pravila poučavanja u 21. stoljeću
Desetljećima smo predviđali tehnološku revoluciju. Ona se konačno dogodila prije pet godina, čime je primjena tehnologija postala standardom. Iznenada visokoškolsko obrazovanje više nema monopol nad kreiranjem znanja i njegovom distribucijom. Pozitivno gledajući, cijela kultura postaje izvorom učenja, tehnologija poprima sve humanije lice, a obrazovanje postaje sve važnije.
Obilježen međunarodni dan pismenosti
Nakon svečanog otvorenja Tjedna cjeloživotnog učenja obilježen je i Međunarodni dan pismenosti – tribinom kojoj je sveobuhvatna tema bila Ključne kompetencije kao sredstvo za borbu protiv siromaštva i socijalne isključenosti. Razradba sveobuhvatne teme odvijala se kroz dvije panel-rasprave kojima je nazočilo više od 120 sudionika.
Naučite dijete učiti
Nova školska godina je započela, prvi tjedan je iza nas i polako se ozbiljno ulazi u svijet svakodnevnih pisanja zadaća i učenja.
Kako pomoći djetetu da se suoči sa stresom pred ispit?
Neka djeca se ne uzrujavaju pretjerano zbog ispita. Štoviše, njihovi bi roditelji rado da pokažu malo više brige oko najavljenih ispita. Međutim, drugima i manji testovi predstavljaju značajan nemir i tjeskobu.
Ubrzano aktivno učenje
Što je ubrzano učenje?
Kada učimo u uobičajenim situacijama (uz knjigu ili učitelja), u osnovi koristimo tek 20% naših intelektualnih sposobnosti. Međutim, naš potencijal tijekom učenja nije predefiniran i ograničen.
Nenametljiva pomoć školarcu u svladavanju školskih obaveza
Pomislili biste da će vam nastavnik javiti kada ocjene vašeg školarca krenu silaznom putanjom, ali to je rijetko slučaj, obzirom da se nastavnici uz prenatrpane razrede, pripremanje nastavnog sadržaja i evaluaciju ne mogu individualno posvetiti svakom učeniku.
Djeca koriste računala i na pozitivan način
Današnja se djeca socijaliziraju na drugačiji način od svojih roditelja. Okruženi telefonima, mobitelima, televizijom, video igrama, e-mail porukama, djeca se prilagođavaju novonastaloj situaciji i razvijaju za to potrebne vještine i znanja.