prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Stvaralaštvo učitelja: Promocija zbirke „Vrtlog“

Stvaralaštvo učitelja: Promocija zbirke „Vrtlog“

Na promociji zbirke pjesama “Vrtlog” Marice Balen, održanoj u utorak, 22. listopada 2024. u školskoj knjižnici Komercijalne i trgovačke škola Bjelovar, okupili su se brojni ljubitelji riječi, prijatelji, kolege i učenici 3. b s nastavnicom hrvatskoga jezika Andreom Štefanec.

Obilježavanje Međunarodnog dana točkica

Obilježavanje Međunarodnog dana točkica

Osnovne škole Kneževi Vinogradi i Dobriša Cesarić iz Osijeka zajedno su obilježile Međunarodni dan točkica, inspiriran poznatom knjigom „The Dot“ autora Petera H. Reynoldsa. Ovaj poseban dan, koji slavi kreativnost, samopouzdanje i suradnju, bio je prilika da učenici na različite načine izraze svoju maštu i talente. 

5. listopada – Svjetski dan učitelja

5. listopada – Svjetski dan učitelja

Svjetski dan učitelja obilježava se svake godine 5. listopada. Taj je dan prigoda da se pokaže da je rad učitelja i nastavnika prepoznat kao jedan od najvažnijih za ukupan razvoj društva te da se kao takav i cijeni.

Razgovor s Peterom McLarenom: Revolucionarna kritička pedagogija ostvaruje se u hodu

Razgovor s Peterom McLarenom: Revolucionarna kritička pedagogija ostvaruje se u hodu

I ovoga puta vam donosimo dio razgovora s vrhunskim stručnjakom na području suvremenog obrazovanja, objavljenog u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije”. Riječ je o razgovoru s Peterom McLarenom, autorom više od pedeset knjiga i stotine znanstvenih članaka i poglavlja prevedenih na više od dvadeset jezika i čije ime polako ali sigurno postaje gotovo sinonimno sa suvremenim projektom kritičkog obrazovanja.

Postdigitalna znanost i obrazovanje

Postdigitalna znanost i obrazovanje

U suvremenom svijetu digitalne medije i tehnologiju nije moguće razdvojiti od čovjekova identiteta i društva. Ta činjenica inspirirala je pojavu novog koncepta – postdigitalnosti – koji se sve češće spominje u širokom spektru disciplina koji uključuje likovnu umjetnost, glazbu, humanistiku, društvene znanosti, biologiju, odgoj, obrazovanje, i brojna interdisciplinarna područja.

Istraživanje: Što učitelji misle o prilagođenim udžbenicima?

Istraživanje: Što učitelji misle o prilagođenim udžbenicima?

Cilj ovoga rada je bio istražiti mišljenje učitelja o prilagođenim sadržajima koji su nam posljednjih godina sve dostupniji. Izdavačke kuće su se potrudile da učenici i učitelji imaju individualizirane i prilagođene sadržaje kako bi učenici bolje razumjeli jezik, imali veću motivaciju za čitanje i višu razinu inkluzije.

Izazovi diferencirane nastave

Izazovi diferencirane nastave

Provođenje diferencirane nastave je veliki izazov za učitelje. Učitelji se svakodnevno suočavaju s raznim zahtjevima u učionicama, ali i pri samom pripremanju za nastavu nastojeći zadovoljiti potrebe svakog učenika i ostvariti zadane ishode.