Na promociji zbirke pjesama “Vrtlog” Marice Balen, održanoj u utorak, 22. listopada 2024. u školskoj knjižnici Komercijalne i trgovačke škola Bjelovar, okupili su se brojni ljubitelji riječi, prijatelji, kolege i učenici 3. b s nastavnicom hrvatskoga jezika Andreom Štefanec.
Najboljim učiteljima medijske pismenosti u Hrvatskoj dodijeljene nagrade “Medijski Sokrat”
Ususret Svjetskom danu učitelja i ove je godine Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu dodijelilo priznanja ‘Medijski Sokrat’ odgojno-obrazovnim djelatnicima koji su se istaknuli svojim djelovanjem i doprinosom razvoju medijske pismenosti među djecom i mladima.
Obilježavanje Međunarodnog dana točkica
Osnovne škole Kneževi Vinogradi i Dobriša Cesarić iz Osijeka zajedno su obilježile Međunarodni dan točkica, inspiriran poznatom knjigom „The Dot“ autora Petera H. Reynoldsa. Ovaj poseban dan, koji slavi kreativnost, samopouzdanje i suradnju, bio je prilika da učenici na različite načine izraze svoju maštu i talente.
5. listopada – Svjetski dan učitelja
Svjetski dan učitelja obilježava se svake godine 5. listopada. Taj je dan prigoda da se pokaže da je rad učitelja i nastavnika prepoznat kao jedan od najvažnijih za ukupan razvoj društva te da se kao takav i cijeni.
Razgovor s Peterom McLarenom: Revolucionarna kritička pedagogija ostvaruje se u hodu
I ovoga puta vam donosimo dio razgovora s vrhunskim stručnjakom na području suvremenog obrazovanja, objavljenog u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije”. Riječ je o razgovoru s Peterom McLarenom, autorom više od pedeset knjiga i stotine znanstvenih članaka i poglavlja prevedenih na više od dvadeset jezika i čije ime polako ali sigurno postaje gotovo sinonimno sa suvremenim projektom kritičkog obrazovanja.
Mozak u akciji: Zašto koristiti metode aktivnog učenja?
Mozak je fascinantan organ koji, iako čini samo 2 % tjelesne mase, koristi čak 20 % energije tijela. Svake sekunde prolazi kroz nevjerojatne procese – obrađuje informacije, stvara misli i oblikuje sjećanja.
Postdigitalna znanost i obrazovanje
U suvremenom svijetu digitalne medije i tehnologiju nije moguće razdvojiti od čovjekova identiteta i društva. Ta činjenica inspirirala je pojavu novog koncepta – postdigitalnosti – koji se sve češće spominje u širokom spektru disciplina koji uključuje likovnu umjetnost, glazbu, humanistiku, društvene znanosti, biologiju, odgoj, obrazovanje, i brojna interdisciplinarna područja.
Istraživanje: Što učitelji misle o prilagođenim udžbenicima?
Cilj ovoga rada je bio istražiti mišljenje učitelja o prilagođenim sadržajima koji su nam posljednjih godina sve dostupniji. Izdavačke kuće su se potrudile da učenici i učitelji imaju individualizirane i prilagođene sadržaje kako bi učenici bolje razumjeli jezik, imali veću motivaciju za čitanje i višu razinu inkluzije.
Izazovi diferencirane nastave
Provođenje diferencirane nastave je veliki izazov za učitelje. Učitelji se svakodnevno suočavaju s raznim zahtjevima u učionicama, ali i pri samom pripremanju za nastavu nastojeći zadovoljiti potrebe svakog učenika i ostvariti zadane ishode.
Praćenje rada u hrvatskoj školi u sklopu Akreditacije
Pet učiteljica iz Italije, točnije iz DDS Gragnano 2 “Oreste Lizzadri”, posjetilo je Osnovnu školu Fran Koncelak Drnje u sklopu njihove Erasmus akreditacije.