prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Razgovor s prof. Andrewom Feenbergom: Rasprskavajući kotao digitalnog obrazovanja – kritička pedagogija i filozofija tehnologije

Razgovor s prof. Andrewom Feenbergom: Rasprskavajući kotao digitalnog obrazovanja – kritička pedagogija i filozofija tehnologije

Nastavljamo s objavom razgovora vođenih s vrhunskim stručnjacima na području suvremenog obrazovanja i objavljenih u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije” te vam ovog puta donosimo dio razgovora s prof. Andrewom Feenbergom, doajenom filozofije tehnike i suvremene kritičke teorije Frankfurtske škole.

Kako učitelji mogu pomoći učenicima s dispraksijom?

Kako učitelji mogu pomoći učenicima s dispraksijom?

Praksija je sposobnost pomoću koje shvaćamo kako koristiti ruke i tijelo u zadacima kao što je igranje s igračkama, korištenje predmeta (uključujući olovku ili vilicu), konstrukcijska igra, pospremanje sobe, odnosno sposobnost angažmana u različitim aktivnostima.

Stručno usavršavanje učiteljica iz Osnovne škole Nikole Hribara

Stručno usavršavanje učiteljica iz Osnovne škole Nikole Hribara

U ljeto 2021. započelo je provođenje stručnog usavršavanja učiteljica Osnovne škole Nikole Hribara u sklopu Erasmus+ projekta “Teaching for the future”. Projekt je vrijedan 13.607,00 eura i u potpunosti je financiran u sklopu Erasmus+ programa sredstvima iz Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU-a.

Kako razvijati učeničku samostalnost

Kako razvijati učeničku samostalnost

Samostalan je učenik, uspješan učenik bez obzira na ocjene i konačan uspjeh koji postiže u školi. Samostalan učenik nije učenik koji ima sve odlične ocjene i godišnju pohvalu nastavnika ili nastavničkog vijeća za primjereno ponašanje, već onaj koji procesu učenja i usvajanja novog gradiva i znanja pristupa potaknut ponajprije intrinzičnom motivacijom i koji savjesno i odgovorno pristupa svojim obvezama te koji stečeno znanje zna primijeniti u svakodnevnom životu. 

Odgoj, obrazovanje i tehnološki uzrokovana nezaposlenost

Odgoj, obrazovanje i tehnološki uzrokovana nezaposlenost

Suvremene tehnologije polako ali sigurno uništavaju više poslova nego što ih stvaraju – i taj trend će se vjerojatno nastaviti barem u bliskoj budućnosti (Peters, Jandrić, i Hayes, 2018; Peters i Jandrić, 2018a). Istraživači, ekonomisti i političari nude različite odgovore na problem tehnološki uzrokovane nezaposlenosti.

Što su i čemu služe Creative Commons

Što su i čemu služe Creative Commons

Creative Commons licencijski ugovori pomažu autorima i korisnicima zaštićenih djela da jasno i nedvosmisleno reguliraju  upotrebu djela u digitalnom okruženju. Od svih izazova koje razvoj i upotreba informacijskih tehnologija postavlja suvremenom pravnom poretku, oni na polju ostvarivanja i zaštite prava intelektualnog vlasništva izdvajaju se složenošću i utjecajem na razne aspekte društva.