Kako potaknuti učenike na veću angažiranost, svakodnevni je izazov za nastavnike. Uz stručnu literaturu, obvezno gradivo, ponekad je izazov kako prekinuti uobičajenu rutinu nastavnog sata i potaknuti učenike na samostalno istraživanje, promišljanje, refleksiju, kritičko mišljenje i diskusiju.
Kako organizirati uspješan grupni rad?
Podvojena su učenička mišljenja oko grupnog rada koji je jedan od važnih čimbenika odgojno-obrazovnog procesa. Koje sve kompetencije učenici stječu putem grupnog rada?
Erasmus+ projekt New Ways New Skills
Osnovna škola “Đuro Pilar” iz Slavonskog Broda je od 22. do 26. studenog 2021. godine sudjelovala na četvrtoj mobilnosti projekta New Ways New Skills u Valencia de Alcantara, Španjolska.
Nasilje nad nastavnicima
Nasilje nad nastavnicima od strane učenika prisutan je i izražen problem o kojemu se puno zna, ali malo govori. Nezaštićeni se nastavnici u posljednje vrijeme sve češće i češće suočavaju s verbalnim, psihičkim ali i fizičkim nasiljem. Mnogi glavnim krivcima smatraju roditelje i odgoj, neograničenu slobodu koju određena djeca danas imaju, međutim uzroci nasilnog ponašanja ne leže samo u tome, a problem je i dalje prisutan.
Erasmus+ projekt “E-KIDS”
Osnonvna škola Vladimira Nazora godinama sudjeluje u brojnim eTwinning i drugim projektima koji nam donose nova iskustva. Kao prirodan slijed, osjećali su želju i potrebu za poboljšanjem svoga rada stjecanjem novih vještina koje bi donijela provedba programa Erasmus+ KA1.
Preporuke za nastavnike kako sačuvati energiju
Nastavnički je posao jedan od najodgovornijih, ali i najstresnijih zanimanja u kojem je tanka linija koja dijeli nastavnike od iskrenog uživanja u radu s učenicima do prevelikog preopterećenja i naposljetku prebrzog izgaranja na radnom mjestu. U hrvatskim su školama razredi mnogobrojni i teško je održavati jednaku količinu energije. Kako ju sačuvati, pročitajte u nastavku teksta.
Kad učitelji budu učenici
Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sakcinskog bila je domaćin prvog međunarodnog sastanka Erasmus+ KA229 “Green Energy Saves the Earth” projekta.
Razgovor s prof. Andrewom Feenbergom: Rasprskavajući kotao digitalnog obrazovanja – kritička pedagogija i filozofija tehnologije
Nastavljamo s objavom razgovora vođenih s vrhunskim stručnjacima na području suvremenog obrazovanja i objavljenih u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije” te vam ovog puta donosimo dio razgovora s prof. Andrewom Feenbergom, doajenom filozofije tehnike i suvremene kritičke teorije Frankfurtske škole.
Otvorene prijave za virtualnu Godišnju konferenciju eTwinninga na temu medijske pismenosti
Godišnja eTwinningova konferencija “eTwinning i medijska pismenost: uključiva zajednica i inovativni IKT alati” održat će se 4. i 5. studenoga 2021. u organizaciji Nacionalne organizacije za potporu eTwinningu koja djeluje u okviru Agencije za mobilnost i programe Europske unije.
Kako učitelji mogu pomoći učenicima s dispraksijom?
Praksija je sposobnost pomoću koje shvaćamo kako koristiti ruke i tijelo u zadacima kao što je igranje s igračkama, korištenje predmeta (uključujući olovku ili vilicu), konstrukcijska igra, pospremanje sobe, odnosno sposobnost angažmana u različitim aktivnostima.