U ljeto 2021. započelo je provođenje stručnog usavršavanja učiteljica Osnovne škole Nikole Hribara u sklopu Erasmus+ projekta “Teaching for the future”. Projekt je vrijedan 13.607,00 eura i u potpunosti je financiran u sklopu Erasmus+ programa sredstvima iz Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU-a.
Kako razvijati učeničku samostalnost
Samostalan je učenik, uspješan učenik bez obzira na ocjene i konačan uspjeh koji postiže u školi. Samostalan učenik nije učenik koji ima sve odlične ocjene i godišnju pohvalu nastavnika ili nastavničkog vijeća za primjereno ponašanje, već onaj koji procesu učenja i usvajanja novog gradiva i znanja pristupa potaknut ponajprije intrinzičnom motivacijom i koji savjesno i odgovorno pristupa svojim obvezama te koji stečeno znanje zna primijeniti u svakodnevnom životu.
Smjernice za nastavnike: kako razgovarati s roditeljima o ozbiljnim temama
Loše ili zabrinjavajuće informacije i vijesti, nitko ne voli čuti, a pogotovo kada je riječ o roditeljima i njihovoj djeci. U pitanju mogu biti ocjene, ponašanje, narušeni odnosi s nastavnikom i razrednim kolegama ili nastavnikovo uočavanje kako je došlo do određene promjene u djetetovom ponašanju, ophođenju prema nastavi i narušenom uspjehu.
Osnaživanje dječjeg samopoštovanja u razredu
Mnoge situacije s nastavnicima i kolegama učenicima mogu utjecati na dječje samopoštovanje pa tako i na način na koji se suočavaju sa svakodnevnim izazovima.
Odgoj, obrazovanje i tehnološki uzrokovana nezaposlenost
Suvremene tehnologije polako ali sigurno uništavaju više poslova nego što ih stvaraju – i taj trend će se vjerojatno nastaviti barem u bliskoj budućnosti (Peters, Jandrić, i Hayes, 2018; Peters i Jandrić, 2018a). Istraživači, ekonomisti i političari nude različite odgovore na problem tehnološki uzrokovane nezaposlenosti.
Što su i čemu služe Creative Commons
Creative Commons licencijski ugovori pomažu autorima i korisnicima zaštićenih djela da jasno i nedvosmisleno reguliraju upotrebu djela u digitalnom okruženju. Od svih izazova koje razvoj i upotreba informacijskih tehnologija postavlja suvremenom pravnom poretku, oni na polju ostvarivanja i zaštite prava intelektualnog vlasništva izdvajaju se složenošću i utjecajem na razne aspekte društva.
Suradničko učenje
Suradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava.
Savjeti za mlade učitelje
U svakom poslu pa tako i u učiteljskom koje je jedno od najpredanijih i najizazovnijih zanimanja, iskustvo, smirenost i mudrost dolazi s godinama radnog iskustva. Mladi učitelji koji tek započinju svoju karijeru u odgojno-obrazovnom sustavu često se susreću s početničkim problemima i teškoćama poput prebrzog sagorijevanja i želje za uspjehom i rezultatima.
Organizacija grupnog rada u učionici
Grupni je rad u učionici jednaki izazov za nastavnike i za učenike. Postoje učenici koji preferiraju individualan rad i skloniji su izbjegavati grupne zadatke gdje je predviđena suradnja s razrednim kolegama. Naravno, postoje i tipovi učenika koji više vole raditi u manjim grupama. Grupnim se radom razvijaju različite sposobnosti kod djece i učenika te potrebno je poticati ih na ovakvu vrstu suradnje od najnižih razreda osnovne škole.
Kako u učionici poučavati internetski bonton
Učenici danas intenzivno koriste tehnologiju u svakodnevnoj komunikaciji, stoga je izuzetno važno poučiti učenike kako da se ponašaju na internetu.