Mrežna stranica Historiana nudi otvoreni digitalni sadržaja iz područja povijesti, aktivnosti za učenje i poučavanje povijesti i prijedloge primjene inovativnih digitalnih alata te mogućnost kreiranja vlastitih aktivnosti.
Objava drugog dijela rezultata OECD-ova istraživanja TALIS 2018
U ponedjeljak 23. ožujka 2020. godine, objavljen je drugi dio rezultata međunarodnog istraživanja TALIS.
Dvodnevni Euroguidance seminar o profesionalnom usmjeravanju za psihologe i pedagoge u srednjim školama
Od 1. do 2. travnja 2020. godine, od 9 do 17 sati održavat će se dvodnevni Euroguidance seminar o profesionalnom usmjeravanju za psihologe i pedagoge u srednjim školama. Seminar će se održavati u Agenciji za mobilnost i programe Europske unije (Dvorana Leksikografskog zavoda Miroslav Krleža), Frankopanska 26, Zagreb.
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima“
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima“ održat će se u Splitu od 19. do 21. ožujka 2020. Konferenciju organizira Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije, a suorganizatori su Veleposlanstvo Države Izrael u Hrvatskoj, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Agencija za odgoj i obrazovanje, Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru i Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu.
Online upitnik u svrhu razvoja standarda zanimanja i standarda kvalifikacija za pedagoge
Sveučilište u Zadru u suradnji sa šest visokoškolskih institucija i Ministarstvom obrane Republike Hrvatske provodi projekt Kompetencijski standardi nastavnika, pedagoga i mentora financiranog iz Europskog socijalnog fonda u okviru OPULJP 2014. – 2020. Projektom se nastoji kroz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira unaprijediti kompetencije nastavnog i nenastavnog osoblja te razviti preddiplomski i diplomski sveučilišni studijski program pedagogije.
Predstavljanje rezultata projekta CRISS hrvatskih škola na završnom sastanku konzorcija CRISS u Ateni 26. veljače 2020.
U Ateni je prošli tjedan održan završni sastanak konzorcija CRISS i predstavljanje rezultata projekta pred međunarodnim timom recenzenata. Rad CARNET-a i hrvatskih škola na projektu predstavili su voditeljica pilot projekta i Ivan Kardum, profesor hrvatskog jezika u Osnovnoj školi Horvati.
Razvijena platforma koja potiče rodnu jednakost u nastavi
Na Institutu Ruđer Bošković (IRB) tijekom veljače u fokusu su bile djevojčice i žene u znanosti. O tome kako unaprijediti kvalitetu nastave, pobijediti rodne stereotipe i povećati interes djevojčica za obrazovanje u području znanosti, tehnologija, inženjerstva i matematike (STEM), te žena za karijerom u STEM-u, govorili su europski stručnjaci u sklopu završne konferencije projekta „Gender4STEM“.
Što je to mentalnozdravstvena pismenost i kako nam ona može pomoći u očuvanju mentalnoga zdravlja?
Mentalno se zdravlje shvaća kao blagostanje u kojem svaki pojedinac ostvaruje svoj puni potencijal, uspješno se nosi sa svakodnevnim stresnim situacijama te može produktivno učiti i raditi te doprinositi svojoj zajednici (u obitelji, u školi, na radnome mjestu, u zajednici gdje živi i dr.). To je mnogo više od odsustva bolesti i poremećaja.
Radionice o prevenciji poremećaja glasa kod odgojitelja, nastavnika i profesora
U petak 27. ožujka i 8. svibnja 2020. godine, od 14 do 19 sati u dvorani Plitvice u Centru za rehabilitaciju Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, održat će se jednodnevne radionice u sklopu projekta Zdrav glas.
Dječja TV reportaža i priprema za nastavni sat o vršnjačkom nasilju
Među pripremama za radionice iz Građanskog odgoja i obrazovanja, koje je udruga Alternator – organizator Festivala prava djece pripremila u suradnji s Forumom za slobodu odgoja, nalaze se i aktivnosti preporučene za obilježavanje Dana borbe protiv vršnjačkog nasilja. Poznatiji kao Dan ružičastih majica, Dan borbe protiv vršnjačkog nasilja obilježava se svake godine posljednje srijede u veljači, ove godine 26. veljače.