prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Međunarodni stručni skup „Izazovi u školi“

Poziv na prijavu za sudjelovanje na seminaru „Project Incubator – The future of VET“, Finska

Agencija za mobilnost i programe Europske unije poziva aktivne dionike u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju na prijavu za sudjelovanje na seminaru u okviru aktivnosti transnacionalne suradnje (Transnational Cooperation Activity – TCA) Project Incubator – The future of VET, koji će se održati u Helsinkiju u Finskoj, 11.-13.11.2019. u organizaciji finske nacionalne Erasmus+ agencije.

Međunarodni stručni skup „Izazovi u školi“

Poziv na prijavu za sudjelovanje na seminaru „Professional development of staff in VET: from policy to practice“, Nizozemska

Agencija za mobilnost i programe Europske unije poziva nastavnike strukovnih škola na prijavu za sudjelovanje na seminaru u okviru aktivnosti transnacionalne suradnje (Transnational Cooperation Activity – TCA) Professional development of staff in VET: from policy to practice, koji će se održati u Eindhovenu u Nizozemskoj, 6.-8.11.2019. u organizaciji nizozemske nacionalne Erasmus+ agencije.

Međunarodni stručni skup „Izazovi u školi“

Otvorene prijave za stručne skupove za nastavnike strukovnih predmeta

Stručno usavršavanje osmišljeno je kao dio aktivnosti projekta “Modernizacija sustava stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta”. Usavršavanje će se provoditi kroz temeljne i izborne module, uključujući teme iz znanstvenoga polja pedagogije i njezinih pripadajućih grana – didaktike i školske pedagogije. Osim navedenih, moduli stručnih usavršavanja pokrivaju široki spektar interdisciplinarnih tema koje obuhvaćaju psihologiju odgoja i obrazovanja, metodiku, informacijsko-komunikacijske znanosti, savjetodavni rad, obrazovni menadžment te obrazovnu politiku.

Međunarodni stručni skup „Izazovi u školi“

Čitateljska pismenost u kontekstu medijske pismenosti

Medijski teoretičar Marshall McLuhan već je šezdesetih godina prošloga stoljeća naglasio da mediji nisu samo (pasivni) prijenosnici poruka. Medij je poruka, rekao je McLuhan, naglašavajući time da medij koji prenosi poruku ujedno postaje dijelom poruke, utječe na njezin smisao, jednako kao što utječe na proces našega razmišljanja tijekom stvaranja te poruke.