prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Pitanja koja se mogu koristiti za analizu bilo kojeg medijskog sadržaja

Pitanja koja se mogu koristiti za analizu bilo kojeg medijskog sadržaja

Prilikom analize medijskih sadržaja, važno je da medijski korisnici postave ključna pitanja koja se mogu podijeliti u tri ključne skupine (Scheibe, Rogow, 2012: 39). Portal Medijska pismenost potiče da se s učenicima kod analize medijskih sadržaja kritički prođu niže navedena područja i pitanja i da nastavnici zajednički s učenicima potraže odgovore na njih.

Pitanja koja se mogu koristiti za analizu bilo kojeg medijskog sadržaja

Još sedam dana za prijavu na natječaj „Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu“

Podsjećamo sve zainteresirane osnovne i srednje škole u Republici Hrvatskoj kako rok za prijavu na natječaj „Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu“ traje još samo sedam dana. Prijava za natječaj je otvorena do srijede, 6. ožujka 2019. godine, a odluka o dodjeli nagrada objavit će se na mrežnim stranicama Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta i Ministarstva znanosti i obrazovanja u ponedjeljak, 11. ožujka 2019. godine.

Pitanja koja se mogu koristiti za analizu bilo kojeg medijskog sadržaja

Mjesec hrvatskog jezika

Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje jučer, 21. veljače 2019. godine, na Međunarodni dan materinskoga jezika započeo je manifestaciju Mjeseca hrvatskoga jezika koja završava 17. ožujka 209. godine, na dan objave Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika.

Pitanja koja se mogu koristiti za analizu bilo kojeg medijskog sadržaja

Skup „Hrvatski jezik u računalnom jezikoslovlju“

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Odjel za matematiku u petak, 15. veljače 2019. godine, organiziraju skup „Hrvatski jezik u računalnom jezikoslovlju“. Cilj je povezivanje svih zainteresiranih znanstvenika, nastavnika, gospodarstvenika i poduzetnika u ovom interdisciplinarnom području na projektu trajnog očuvanja hrvatskog jezika u informatičkom dobu.

 

Pitanja koja se mogu koristiti za analizu bilo kojeg medijskog sadržaja

Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola za najbolji videorad, strip, plakat te infografiku na temu: „ Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu“

U povodu Svjetskog dana prava potrošača, koji se obilježava svake godine 15. ožujka, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja, Hrvatskom regulatornom agencijom za mrežne djelatnosti, Hrvatskom agencijom za nadzor financijskih usluga, Hrvatskom narodnom bankom, Ministarstvom unutarnjih poslova, Državnim zavodom za intelektualno vlasništvo te Nacionalnim CERT-om Hrvatske akademske i istraživačke mreže raspisalo je Nagradni natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola za najbolji videorad, strip, plakat te infografiku na temu: „Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu“.

Pitanja koja se mogu koristiti za analizu bilo kojeg medijskog sadržaja

Prijava učenika za radionice „Djeca upoznaju medije“

Medijska je pismenost vještina o kojoj se može i treba učiti iz različitih izvora. Kako bi djeci i mladima omogućili učenje o medijima izravno od medijskih profesionalaca, Agencija za elektroničke medije i UNICEF u partnerstvu s vodećim medijskim kućama u sklopu Dana medijske pismenosti i ove godine organiziraju radionice “Djeca upoznaju medije”. 

Pitanja koja se mogu koristiti za analizu bilo kojeg medijskog sadržaja

Kreće drugi krug masovnog online tečaja za korištenje platforme u sklopu projekta Europske unije Obzor 2020 – CRISS

Svi zainteresirani nastavnici koji žele sudjelovati u online pIlotu projekta CRISS, a koji se nisu uspjeli registrirati ili završiti tečaj u prvom krugu, imaju priliku registrirati se i/ili proći novi krug masovnog online tečaja (MOOC-a) za korištenje platforme u sklopu projekta CRISS. Cilj je MOOC-a obrazovati nastavnike za poučavanje i vrednovanje digitalnih kompetencija na suvremenoj i modularnoj platformi koja potiče učenike na kreativan i suradnički rad.