prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

British Council i Agencija za odgoj i obrazovanje pozivaju sve zainteresirane nastavnike i stručne suradnike u redovnom obrazovanju na predavanje Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje, autorice Marie Delaney.

Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

Različitosti nas ujedinjuju – stop zadirkivanju i ismijavanju

Šale, zdravi humor i smijanje od srca određenim zgodama zasigurno obogaćuju školske dane. Zdravi humor i dobronamjerne šale znakovi su prijateljske povezanosti i zabave. Svatko je kad tad zadirkivao svoga prijatelja, „bocnuo“ ga nekom šalom, što je bio znak bliskosti, prijateljstva i opuštenosti. No, kada se šala i zadirkivanje pretvore u ismijavanje, to više nije igra. Problem nastaje kada su pojedini učenici neprestano izloženi zadirkivanju i ismijavanju od strane svojih vršnjaka. Istraživanja o ismijavanju pokazuju kako su stotine tisuća učenika svakodnevno izložene ismijavanju od strane svojih vršnjaka (Parker Roerden, 2000).

Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

Koja je uloga sadržaja u obrnutim učionicama?

U obrnutoj učionici učenici “pohađaju” nastavu izvan učionica, obično u obliku prezentacijskih videa nastavnika ili animiranih dijaprojekcija koje se mogu gledati online, a u sofisticiranijoj izvedbi slijede dijagnostički testovi koji pokazuju napredak svakog učenika u razumijevanju gradiva predstavljenog u sklopu te nastavne jedinice.

Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

Predstavljen Pravilnik o normi

Postavili smo si četiri cilja, koja su vrlo jasna: povećati dostupnost obrazovanja svim učenicima, osigurati veću kvalitetu obrazovanja, uvesti više reda u obrazovni sustav i racionalnije raspolagati sredstvima proračuna namijenjenim obrazovanju. Sva ta četiri cilja ugrađena  su u Pravilnik o tjednim radnim obvezama učitelja i stručnih suradnika – rekao je prilikom predstavljanja novog Pravilnika, ministar znanosti, obrazovanja i sporta dr. sc. Željko Jovanović.

Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

Budućnost igara u obrazovanju

Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.

Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

Motivacijske tehnike u razredu

„Reci mi i ja ću zaboraviti. Poduči me i ja ću se sjetiti. Uključi me u rad i ja ću naučiti.“ – Benjamin Franklin
U prošlim člancima govorilo se općenito o motivaciji. Uz teorijski opis što pokreće učenike na učenje (interes, različite nagrade i drugo), ponuđeni su neki praktični savjeti kako potaknuti učenika ili dijete na učenje. Ovaj članak ukratko će opisati različite motivacijske tehnike koje se mogu koristiti u svim stadijima nastavnog procesa.

Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

Andragoško usavršavanje

Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih nastavlja s provedbom stručnog usavršavanja andragoških djelatnika, a radi produbljivanja postojećih i stjecanja novih znanja i vještina u području organiziranja, operativnog planiranja i pripreme materijala za samoučenje polaznika pri izvođenju programa različitim oblicima nastave.