prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Započeli upisi u 11. generaciju E-learning akademije

Započeli upisi u 11. generaciju E-learning akademije

CARNetova E-learning akademija otvara prijave za 11. generaciju polaznika u programima E-learning Management, E-learning Tutoring i E-learning Course Design. Ljetni rok za prijave je otvoren do 21. srpnja 2013. godine. Ako u pojedinom programu ostane slobodnih mjesta, za njih će biti otvoren jesenski rok za prijave.

Započeli upisi u 11. generaciju E-learning akademije

Usvojen Zakon o Hrvatskom kvalifikacijskom okviru

Hrvatski je Sabor 8. veljače 2013. godine usvojio Zakon o Hrvatskom kvalifikacijskom okviru. Riječ je o zakonu kojim se uspostavlja Hrvatski kvalifikacijski okvir (HKO) kojim se uređuje sustav kvalifikacija u Republici Hrvatskoj. HKO je reformski instrument koji ima za cilj povećanje transparentnosti i kvalitete cjelokupnog obrazovnog sustava, povezivanje obrazovanja s potrebama tržišta rada te uspostavu formalnog sustava priznavanja neformalnog i informalnog učenja.

Započeli upisi u 11. generaciju E-learning akademije

Neformalno učenje – potrebno, ali ne i priznato

Jeste li ikada pohađali radionicu o motivaciji, zapošljivosti, spolnom ponašanju ili ekologiji? Jeste li ikada igdje volontirali? Ako jeste, tada ste i neformalno učili. Biste li voljeli da vam je takav način obrazovanja dostupniji, ali i društveno priznatiji? Onda čitajte dalje. Bavimo se različitim oblicima priznavanja neformalnog obrazovanja u regiji jugoistočne Europe, s naglaskom na mlade ljude.

Započeli upisi u 11. generaciju E-learning akademije

Koristimo li i koliko web 2.0 alate u nastavi?

Web 2.0 alati nalaze primjenu u svim razinama obrazovanja, od osnovnih škola do sveučilišta. Kako smo svjedoci stalnih očekivanja naših učenika da nastavnici koriste  nove tehnologije u obrazovanju to su se u promišljanju o ovoj temi nametnula sljedeća pitanja: koriste li nastavnici Web 2.0 alate, na koje načine i u kojoj mjeri, te koji su njihovi planovi za budućnost?